خبرگزاری کار ایران

رتبه ای پیش بینی نکردم؛

مرفاوی: نتوانستیم میلیاردی خرج کنیم / دخالتی در قراردادها نداشتم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۶۶

وقتی که تیم های دولتی بودجه ای که ابلاغ شده است را رعایت نمی کنند، از تیم های غیر دولتی چه انتظاری می رود؟!

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: سعی کردیم با بودجه ای که در اختیارمان گذاشته شده بود، بازیکنان تاثیر گذاری که توقع مالی زیادی نداشتند بگیریم و نتوانستیم مانند دیگر تیم ها میلیاردی خرج کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، نشست مطبوعاتی صمد مرفاوی پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان در دفتر باشگاه صبا برگزار شد تا وی از اوضاع تیمش گزارشی به خبرنگاران قمی بدهد.

مرفاوی سخنانش را اینگونه آغاز کرد: بعد از انتقال تمرینات به قم، شرایط دشواری در تیم بود و در ادامه راه نیز خواهیم داشت، اما مجموعه باشگاه صبا در تلاشند روز به روز امکانات بیشتری را فراهم کنند؛ کما اینکه در چند ماه اخیر شاهد این مسئله بودیم.

وی ادامه داد: بعد از هر کار سخت، موفقیتی در پیش است و ما نیز امیدواریم با پایان مشکلات و دشواری هایی که وجود داشت، روز های خوبی در آینده ببینیم.

سرمربی صبای قم پیرامون بازیکنانی که به این تیم آمدند، اظهار داشت: تغییراتی در تیم ما انجام شد که علاقه ای به این کار نداشتم. دوست داشتم بازیکنان فصل قبل بمانند، چون تاثیر زیادی در موفقیت تیم داشتند، اما نمی شد جلوی آن ها را گرفت. با این وجود ورودی های فراوانی هم داشتیم که این مسئله کمی ما را دچار مشکل کرد، زیرا هماهنگی این افراد زمان بر است و فرصت را از ما خواهد گرفت.

مرفاوی خاطر نشان کرد: سعی کردیم با بودجه ای که در اختیارمان گذاشته شده بود، بازیکنان تاثیر گذاری که توقع مالی زیادی نداشتند بگیریم و نتوانستیم مانند دیگر تیم ها میلیاردی خرج کنیم.

وی با بیان اینکه رتبه ای در فصل جدید پیش بینی نمی کنم، ابراز داشت: با حرف هایی که گفته شد، قول دادن رتبه کار آسانی نیست، زیرا نفراتی که در لیست بنده بودند، با اینکه مدیران باشگاه زحمت کشیدند نتوانستیم جذب کنیم و از مسائل مالی ضربه خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا، به جدایی فرید بهزادی کریمی از تیمش اشاره کرد و عنوان داشت: شما بگویید نمونه کریمی را، آن هم با رفتن او در آخرین روز های نقل و انتقالات از کجا می آوردم و چه کسی را جایگزین وی می کردم؟ با اینکه بعد از جدایی مهدی مومنی و فرید کریمی استخوان بندی تیم تغییر کرد، اما نفراتی را مثل احمد حسن زاده و مارکو اوره لیو در اختیار داریم که می توانند جایگزین آن دو باشند.

عبدالصمد مرفاوی در خصوص انتقال مهدی مومنی به استقلال خوزستان عنوان کرد: نمی دانم چرا وی با ما نسیت، چون خودم قراردادش را در باشگاه دیدم که تا یکسال دیگر با ما قرارداد دارد و منتظریم تا سازمان لیگ به این موضوع رسیدگی کند.

وی در مورد آمادگی تیمش پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: دو هفته ای است، تمرینات خوبی برگزار کردیم و با اینکه احمد حسن زاده، مسعود حق جو و سید احمد مهدی زاده جزء مصدومان ما می باشند، اما شرایط نسبتا خوبی برای نخستین دیدار و کسب سه امتیاز داریم.

سرمربی صبا با بیان اینکه اگر استقبال خوبی از بازی های صبا در قم نشود، انتقال تمرینات به این شهر نیز امری بی فایده است، اظهار کرد: نباید برای سکوهای خالی بازی کنیم و امیدوارم با آمدن تیم به قم، استقبال خوبی از مردم این شهر در بازی هایمان ببینیم.

مرفاوی تاکید کرد: با مخارج تیم ها، بعید می دانم سقف بودجه را رعایت کرده باشند و انشاالله آقای تاج و همکاران شان هرچه زودتر به این مسئله رسیدگی کنند.

وی افزود: چند سال پیش بحثسقف قرارداد مطرح بود و حالا سقف بودجه است که با آمدن اسپانسر ها، به راحتی می شود با بازیکنی خارج از سقف تعیین شده، قرارداد بست و وقتی می بینیم تیم های دولتی بودجه ای که ابلاغ شده است را رعایت نمی کنند، از تیم های غیر دولتی چه انتظاری می رود؟!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با ابراز بی اطلاعی از مقدار قرارداد بازیکنان صبا خاطرنشان کرد: هر بازیکنی که با تیم قرارداد بست، با هماهنگی مسئولان باشگاه و صحبت های دو طرف بود و بنده هیچ دخالتی در این مسئله نداشتم.

مرفاوی درخصوص نبود مرتضی کاشی در لیست فصل آینده صبا یادآور شد: این بازیکن از نظر فنی مشکلی نداشت و بعد از تست پزشکی که همه بازیکنان انجام دادند، تشخیص داده شد وی فعلا بازی نکند و امیدوارم هرچه زودتر مصدومیتش برطرف شود.

وی در پایان گفت: لیست بازیکنان ما جای خالی دارد و اگر بازیکن آزادی داشته باشیم می توانیم درحال بازی های نیم فصل فردی را بیاوریم.

گفتنی است، دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان، امروز پنج شنبه، ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز