خبرگزاری کار ایران

برای حضور در بازی های آسیایی؛

رقابت های انتخابی چهار وزن تیم ملی کشتی فرنگی ۲۲ مرداد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۵۵

این مسابقات قرار بود روز ۲۸ مرداد ماه برگزار شود اما به دلیل تأکید کمیته ملی المپیک برای اعلام اسامی نفرات برای بازی های آسیایی تا ۲۴ مرداد ماه، این مسابقات در روز ۲۲ مرداد ماه برگزار می شود.

رقابت های انتخابی چهار وزن تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران برای حضور در رقابت های جهانی ۲۰۱۴ ازبکستان و بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی ۲۲ مرداد در خانه کشتی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی و امین سوری بر مبنای قاعده دو پیروزی از سه مبارزه به مصاف یکدیگر می روند و در وزن ۷۱ کیلوگرم هم سعید عبد ولی و افشین بیابانگرد با همین روش با هم مسابقه می دهند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا، پیام بویری، یوسف اخباری و فرشاد علیزاده به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز بشیر باباجان زاده در دور نخست به مصاف امیر قاسمی منجزی می رود و در صورت برتری با مهدی نوری مسابقه می دهد. باباجان زاده در صورت برتری در مبارزه دوم در دیدار نهایی بر مبنای قاعده دو پیروزی از سه دیدار با بهنام مهدی زاده مسابقه خواهد داد.

این مسابقات قرار بود روز ۲۸ مرداد ماه برگزار شود اما به دلیل تأکید کمیته ملی المپیک برای اعلام اسامی نفرات برای حضور در بازی های آسیایی تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه، این مسابقات در روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه برگزار می شود.

به دلیل زمان محدود تا رقابت های جهانی و آسیایی، این رقابت ها با چهار کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می شود.

پیکارهای جهانی کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۴ جهان در روزهای ۱۷ تا ۲۳ شهریور ماه در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می شود.

بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی نیز از ۲۸ شهریور تا ۱۲ مهرماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز