خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ چهاردهم فوتبال؛

خطیبی: باید لیگ را با پیروزی آغاز کنیم / با انصاری فرد تراکتورسازی کامل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۳۹

ما امسال پدیده‌های جوان تیم‌ها را جذب کرده‌ایم و این بازیکنان جوان به حمایت هواداران نیاز دارند. اطمینان دارم اگر از این بازیکنان حمایت شود همگی قابلیت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه دیدار تیمش و فولاد خوزستان تقابل قهرمانان لیگ و جام حذفی است، گفت: هدف اصلی ما در این مسابقه کسب پیروزی است تا نخستین گام را در لیگ همراه هواداران با برد آغاز کنیم.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از تیم فولاد شناخت کافی داریم و با تمام داشته های مان به مصاف این تیم می رویم و تلاش داریم تا با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

خطیبی در مورد برنامه های آماده سازی تیمش پیش از شروع فصل گفت: کارهای بدنی‌مان را به صورت تخصصی در ترکیه شروع کردیم ولی چند بازیکن را در ترکیه در اختیار نداشتیم.

وی اضافه کرد: وقتی به ایران بازگشتیم خوشبختانه در روزهای آخر توانستیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم ولی این بازیکنان را فقط جذب کرده‌ایم و در هفته‌های اول مطمئنا نمی‌توانند به تیم کمکی بکنند. البته همه تلاش مان را می‌کنیم تا زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم.

خطیبی در خصوص هواداران و استقبال از این بازی تصریح کرد: همیشه گفته‌ام تراکتورسازی بدون هوادار معنی ندارد و مطمئنا فردا پنجشنبه هواداران همچون گذشته استقبال خوبی از این بازی خواهند داشت. بازی فردا شروع کار این تیم است و استقبال و حمایت خوب از تیم نتیجه خوب را برای تیم بدنبال خواهد داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: ما امسال پدیده‌های جوان تیم‌ها را جذب کرده‌ایم و این بازیکنان جوان به حمایت هواداران نیاز دارند. اطمینان دارم اگر از این بازیکنان حمایت شود همگی قابلیت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: یک جای خالی در لیست‌مان داریم. امروز با کریم انصاری‌فرد صحبت کردیم و قرار است او هفته آینده به تبریز بیاید تا در نشستی حضوری، نسبت به تفاهم برای عقد قرارداد با این بازیکن اقدام کنیم. اولویت اول ما انصاری‌فرد است و سعی داریم فهرست خود را با این بازیکن تکمیل کنیم اما اگر با این بازیکن به توافق نرسیم بدنبال گزینه‌های بعدی خواهیم رفت.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز