خبرگزاری کار ایران

با قراردادی یک ساله؛

دژاگه به تیم فوتبال العربی قطر پیوست / اشکان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۳۰

رقم قرارداد دژاگه برای رفتن به قطر ۵ میلیون پوند است و این بازیکن ایرانی سالیانه ۴ میلیون پوند نیز دستمزد دریافت می‌کند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و فصل گذشته فولام انگلیس با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال العربی قطر پیوست.

به گزاش ایلنا، اشکان دژاگه که ظرف روزهای گذشته به دوحه قطر سفر کرده بود پس از مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه العربی و شرکت در تست پزشکی این باشگاه با امضای قراردادی یک ساله به تیم العریی قطر ملحق شد.

سایت باشگاه فولام با تایید خبر انتقال این بازیکن ایرانی به لیگ قطر نوشت: این بازیکن ایرانی، در طی دو سال بازی در جنوب غرب لندن، در ۴۹ بازی به میدان رفت و ۶ گل برای تیم به ثمر رساند. اشکان در دیدارهای حساس فصل قبل عملکرد فوق العاده‌ای را از خود بر جای گذاشت. تمام اعضا و طرفداران باشگاه فولام، از اشکان دژاگه به خاطر تلاش‌هایش در طول حضور در این تیم، تشکر می کنند.

روزنامه مترو هم اعلام کرد رقم قرارداد دژاگه برای رفتن به قطر ۵ میلیون پوند است و این بازیکن ایرانی سالیانه ۴ میلیون پوند نیز دستمزد دریافت می‌کند. با این قرارداد دژاگه به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که در لیگ های خارجی بازی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز