خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

تاخیر قاهره در صدور مجوز ارسال کمک‌های ایران به غزه قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۰۳

اولین گروه مجروحین غزه شامل ۵۷ تن از نوزدان، کودکان و زنانی که از شدت جراحات وارده رنج می‌برند در انتظار ورود پرواز امدادی جمهوری اسلامی ایران به مصر و انتقال فوری به تهران برای مداوا هستند.

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد که تاخیر طولانی قاهره در صدور مجوز پرواز حامل کمک‌های غذایی و دارویی جمهوری اسلامی ایران به غزه از طریق مصر غیرقابل قبول است.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان اظهار داشت: از مقامات ذی‌ربط قاهره موکدا درخواست می‌کنیم در صدور مجوز تسریع نمایند.

وی افزود: اولین گروه مجروحین غزه شامل ۵۷ تن از نوزدان، کودکان و زنانی که از شدت جراحات وارده رنج می‌برند در انتظار ورود پرواز امدادی جمهوری اسلامی ایران به مصر و انتقال فوری به تهران برای مداوا هستند.

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه ایران ادامه داد: اولین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به وزن ۱۰۰ تن و لیست مجروحین فلسطین آماده انتقال به ایران از چند روز گذشته در اختیار وزارت خارجه مصر و دفتر حفاظت منافع این کشور در تهران قرار گرفته اما تاکنون مجوز پرواز صادر نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد که مصر به رسالت انسانی، تاریخی، اسلامی و عربی خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بازگشایی فوری مرز رفع برای انتقال دارو و غذا عمل کرده و بیش از این تعلل نورزد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز