خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به شهردار و شورای اسلامی شهر لامرد عنوان شد:

درخواست جمعی از بانوان اتحادیه زنان کارگر جهت احداث پارک بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۶۱

جمعی از بانوان لامردی که در اتحادیه زنان کارگر شهرستان های لامرد و مهر فعالیت دارند در نامه‌ای به شهردار و شورای اسلامی شهر لامرد، خواستار احداثپارک بانوان با تمامی امکانات رفاهی در این شهرستان شدند.

جمعی از بانوان لامردی عضو اتحادیه زنان کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر با ارسال نامه به شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد خواستار احداثپارک بانوان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، جمعی از بانوان لامردی که در اتحادیه زنان کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر فعالیت دارند در نامه‌ای به شهردار و شورای اسلامی شهر لامرد خواستار احداثپارک بانوان با تمامی امکانات رفاهی در این شهرستان شدند.

این نامه که به امضاء ۷۰ نفر از بانوان عضو در اتحادیه زنان کارگر شهرستان‌های لامِرد و مُهر رسیده، آمده است: بی‌شک حضور ارزشمند نیروهای فعال و توانمند در هر جامعه‌ای نوید بخش آینده‌ای درخشان برای مردمان آن جامعه است و نقش زنان در راستای خانواده، محور و مدار سامان بخشی به امور خانواده و آرمان‌های اصیل آن است. زنان مایه سکون، سلامتی، تعادل، تحکیم، آرامش و انس نظام خانواده هستند.

آنان در این نامه بر مظلوم واقع شدن زنان در جامعه کنونی شهرستان‌های لامرد و مهر اشاره کرده و اظهار داشته‌اند: متاسفانه دیدگاه‌های مخرب در مورد این عنصر محوری؛ یعنی زن باعثشده است که زن در طول تاریخ و در جامعه لامرد از یک نوع مظلومیت توام با محرومیت رنج ببرد که نتیجه آن تاثیر برکارکردهای فطری او شده است که در جاهلیت سنتی و صنعتی نیز با احساسات و عواطف او برخوردهای جاهلانه و مغرضانه شده است به طوری که بر وقار و شان او اثر گذاشته و از حیثیت و حریم او سوء استفاده شده است و عمده‌ترین نتایج آن متزلزل شدن کانون گرم خانواده بوده است.

در ادامه این نامه اعضای اتحادیه زنان کارگر در خطاب به مسئولین شهری دولت تدبیر و امید افزوده‌اند: اینک که در پرتو توجهات دولت تدبیر و امید رایحه خوش اعتدال در جامعه وزیدن گرفته و جامعه در مسیری گام بر می‌دارد که می‌تواند به ارزش‌های دینی و فرهنگی توام با مدیریت توانمند نزدیک گردد، انتظار می‌رود در جهت حفظ و اشاعه فرهنگ زندگی مسالمت آمیز در ارتقای سلامت خانواده و جامعه با حضور همه اقشار بویژه بانوان، همه در کنار هم با تدبیر و درایت تلاش نمائیم.

فعالان کارگری زنان یادآور شده‌اند: نیمی از جامعه لامرد را بانوان تشکیل می‌دهند که در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی سازندگی توانسته‌اند همدوش با مردان شریف خود بار انقلاب را بر دوش کشیده و حضوری هوشمندانه در همه عرصه‌ها داشته باشند، انتخابات نمونه بارز حضور بانوانی است که می‌توانند سرنوشت را تعیین کنند.

نویسندگان این نامه در پایان به توانایی‌های این تشکیلات اشاره کرده و بیان داشته‌اند: مجموعه حاضر با ۹۰۰ عضو از بانوان تلاشگر در عرصه کار و تلاش بر این باور که با حسن اعتماد مدیران شهری به کوچک‌ترین خواسته خود که همانا احداثیک مجموعه تفریحی یا بوستان ویژه بانوان در جهت ایجاد محیطی سالم برای تفریح و آموزش‌های مورد نیاز خود می‌باشد، دست یابند و از این طریق می‌توان به مطالبات قشر عظیمی از جامعه جواب مثبت داد.

انتهای پیام/
مرتضي عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز