خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در جمع نماز گزاران عید فطر شهرستان فردیس:

عملکرد دولت در کاهش تورم کم نظیر بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۳۵

با استقرار دولت تدبیر و امید که با خواست و رای مردم شکل گرفت در طول یک سال گذشته خوشبختانه شاهد تحولات خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سیاست خارجی بوده‌ایم. / شهرستان متراکم و پر جمعیت فردیس از اهمیت ویژه‌ای در استان برخوردار است که امیدواریم بتوانیم ظرفیت‌های ناشناخته و بالقوه آن را در البرز احیا کنیم.

یک سال پیش مردم با حضور کم نظیر خود در پای صندوق های رای به خواست خود دولت تدبیر و امید را در کشور مستقر کردند.

به گزارش ایلنا در کرج، استاندار البرز با بیان این مطلب، با حضور در جمع نمازگزاران عید فطر شهرستان فردیس و تبریک روز عید فطر به مردم روزه دار این شهرستان گفت: با استقرار دولت تدبیر و امید که با خواست و رای مردم شکل گرفت در طول یک سال گذشته خوشبختانه شاهد تحولات خوبی در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاست خارجی بوده ایم.

سید حمید طهایی در ادامه با گریزی به مسائل اقتصادی کشور افزود: دولت تدبیر و امید از همان ابتدای روی کار آمدنش سعی کرد به شعارهای انتخاباتی خود جامع عمل بپوشاند، با تدابیری که اندیشید توانست در کاهش و کنترل تورم به نتایج مطلوبی دست یابد که از این رهگذر کاهش تورم ۴۵ درصدی به زیر ۲۵ درصد نقطه قابل اتکا، روشن و کم نظیری در طول سال های پس از انقلاب در کارنامه یک ساله این دولت است.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به دستاورد های سیاسی دولت تدبیر و امید در طول یک سال گذشته و با ابراز امیدواری از به ثمر نشستن مذاکرات هسته ای ایران با ۵ + ۱ خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ دولتی نتوانسته بود مسئولان ارشد قدرت های مطرح جهان را وادار به مذاکره با ایران کند که خوشبختانه این دولت تاکنون توانسته با پافشاری بر خط قرمزهای نظام و از موضع دست برتر مذاکرات را به نحو مطلوبی اداره و انشاء الله به سرانجام برساند.

سید حمید طهایی در پایان با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران فردیسی بیان داشت: شهرستان متراکم و پر جمعیت فردیس از اهمیت ویژه ای در استان برخوردار است که امیدواریم با کمک مسئولین و مردم فرهیخته این شهرستان بتوانیم ظرفیت های ناشناخته و بالقوه این شهرستان را احیا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز