خبرگزاری کار ایران

با دعوت ریو ۲۰۱۶صورت می گیرد؛

قایقرانان میزان آلودگی ساحل گوانابارا را تست می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۸۲

کمیته برگزاری ریو ۲۰۱۶ در راستای شفاف سازی بیشتر در مورد آلودگی ساحل گوانابارا از ورزشکاران برای تست آلودگی این ساحل دعوت کرد.

مسئولان کمیته برگزاری المپیک ۲۰۱۶ ریو بعد از افزایش انتقادات از آلودگی ساحل گوانابارا، از قایقرانان درخواست کردند که شخصا برای تست میزان آلودگی این ساحل به برزیل سفر کنند.

به گزارش ایلنا، کمیته برگزاری ریو ۲۰۱۶ در راستای شفاف سازی بیشتر در مورد آلودگی ساحل گوانابارا از ورزشکاران برای تست آلودگی این ساحل دعوت کرد.

این جریان بعد از انتقادات " الکس ملونی " و " مولی میچ " دو قهرمان نیوزیلندی پیش آمد که برای رقابت های آزمایشی به برزیل سفر کرده اند. این ورزشکاران در مصاحبه خود گفتند که " تنها دعا می کنیم در جریان مسابقات با بیماری مواجه نشویم. "

آلودگی آب های ریو یکی از مواردی بوده که در ماه های اخیر مسئولان برگزاری بازی های ۲۰۱۶ را نگران کرده است. شهردار ریو نیز ماه قبل اعلام کرد: " نقشه پاکسازی ۸۰ درصدی ساحل فعلا عملی نخواهد شد. "

با تمام این اوصاف مسئولان برزیلی بارها تکرار کرده اند که بخش مورد استفاده ساحل برای برگزاری مسابقات شرایط بهتری دارد و ۱۰ قایق ویژه برای پاکسازی این بخش و جمع آوری اجسام شناور اختصاص داده شده اند. سخنگوی کمیته ریو ۲۰۱۶ نیز اعلام کرد که پذیرای هر تیمی برای آزمایش تمیزی آب ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز