خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی دانشگاه به ایلنا خبر داد؛

تمدید احکام مسئولیت یا تغییر روسای دانشگاه های آزاد یزد در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۷۴

از این رو با تعاملی که با وزارت علوم انجام شد و بمنظور عدم تعطیلی این واحد‌ها، تصمیم به تجمیع واحد‌ها با واحدهای مادر شهرستان گرفته شد و با این اقدام رشته‌های واحدهای علوم تحقیقات قانونمند شد.

ایلنا - یزد: معاون هماهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد گفت: تمدید احکام مسئولیت یا تغییر روسای دانشگاه های آزاد یزد در دستور کار است.

دکتر معصومه طباطبایی با اشاره به نخستین تغییر مدیریتی در سطح دانشگاه‌های آزاد استان یزد پس از استقرار دولت تدبیر و امید به ایلنا گفت: واحدهای علوم تحقیقات دانشگاه آزاد بعلت برخی نقیصه‌ها مانند کمبود نیروی هیات علمی، امکانات آزمایشگاهی و مشکل قانونی رشته‌های علوم تحقیقات در حال تجمیع با واحدهای مادر در شهرستان‌ها هستند.

این مقام مسئول گفت: تصویب رشته در دانشگاه آزاد با مشکلات زیادی روبرو بود بطوریکه شورای گسترش استان ابتدا باید رشته پیشنهادی را تایید کند، سازمان مرکزی دانشگاه نیز آن را مصوب کند و برای تایید نهایی به وزارتخانه برود.

طباطبایی گفت: واحدهای علوم تحقیقات بعلت کمبود اعضای هیات علمی و همچنین کمبود امکانات با مشکل تصویب رشته‌های جدید روبرو بودند. از این رو با تعاملی که با وزارت علوم انجام شد و بمنظور عدم تعطیلی این واحد‌ها، تصمیم به تجمیع واحد‌ها با واحدهای مادر شهرستان گرفته شد و با این اقدام رشته‌های واحدهای علوم تحقیقات قانونمند شد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بر این اساس و برای ۴۱ واحد علوم تحقیقات، اقدام لازم را برای تجمیع این واحد‌ها با مراکز مادر در‌‌ همان شهرستان‌ها آغاز کرده و در این خصوص واحد علوم تحقیقات یزد با واحد یزد تجمیع و سرپرست آن روز یکشنبه منصوب شد.

معاون هماهنگی دانشگاه‌های آزاد استان یزد گفت: این نخستین تغییر در سطح دانشگاه‌های آزاد استان یزد پس از استقرار دولت تدبیر و امید و تغییر مدیریتی در دانشگاه آزاد است و پس از تحقق کامل تجمیع، احکام روسای دانشگاه‌های سایر شهرستان‌های استان یزد بررسی می‌شود.

معصومه طباطبایی تصریح کرد: بیشتر احکام روسای دانشگاه های آزاد در استان یزد به سررسید خود رسیده و در خصوص تمدید احکام یا تغییر روسا بررسی‌های لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است روز یکشنبه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر محمد رضا اسلامی را به سمت رئیس واحد تجمیع شده یزد منصوب و از خدمات دکتر میرفخرالدینی تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز