خبرگزاری کار ایران

فرماندار روانسر:

شهرستان روانسر کمترین مشکلات اجتماعی را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۵۱

خوشبختانه در شهرستان روانسر با اعمال سریع و دقیق قانون، کمترین مشکلات را در زمینه ناهنجاریهای اجتماعی داشته باشیم.

فرماندار روانسر در نشست هم اندیشی قضات و کارکنان دادگستری و اعضای شوراهای حل اختلاف این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان روانسر با اعمال سریع و دقیق قانون، کمترین مشکلات را در زمینه ناهنجاریهای اجتماعی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در روانسر، جلا صفری با تاکید بر لزوم همبستگی و انسجام دستگاهها در رفع مشکلات مردم، از تعامل خوب نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با مسئولین قضایی شهرستان ابراز تشکر کرد.

همچنین ماموستا ملا عبداله غفوری امام جمعه روانسر، نیز در این جلسه اظهارکرد: مردم دستگاه قضایی را آخرین ملجا و مامن خود به شمار می آورند.

وی افزود: استقلال و اقتدار امروز دستگاه قضایی بعنوان نهاد حاکمیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون نگاه های اندیشمندانه امام راحل(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و منویات عالمانه مقام معظم رهبری است.

غفوری ارتباط دستگاه قضایی شهرستان با مردم و سایر دستگاه های دولتی را ستودنی عنوان و یادآور شد: نقش قضات در سلامت جامعه بسیار با اهمیت است.

امام جمعه روانسر تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت شوراهای حل اختلاف با توجه به بافت فرهنگی و مذهبی مردم و همکاری و تعامل سازنده با ادارات و ارگانهای شهرستان نقش چشمگیری در اطاله دادرسی دارد.

سلیم قنبری، رییس دادگستری روانسر نیز در این جلسه یادآور شد: به لحاظ پایبند بودن مردم شهرستان به اعتقادات دینی و فرهنگی خوشبختانه جرائم خاصی در شهرستان وجود ندارد.

وی، سلامت اداری را مهمترین شاخصه کارکنان دادگستری روانسر عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز