خبرگزاری کار ایران

تخطی ازسقف هزینه‌ها خط قرمز است

کفاشیان: با متخلفان کارت های جعلی برخورد می شود / منتظر پاسخ نظام وظیفه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۱۸

بعضی از کارت‌ها را به سازمان نظام وظیفه فرستاده‌ایم که باید آنها نظر دهند. منتظر نتیجه خواهیم بود و به طور جدی پیگیر موضوع هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که منتظر پاسخ وضعیت کارت پایان خدمت برخی از بازیکنان فوتبال از سوی سازمان نظام وظیفه است و قطعا با متخلفان برخورد می‌‎شود.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان درباره اینکه گفته می‌شود کارت معافیت و پایان خدمت نزدیک به ۱۰۰ بازیکن لیگ برتر و لیگ یک مشکلاتی دارد، گفت: تعداد ۱۰۵ مورد درست نیست اما بعضی از کارت‌ها را به سازمان نظام وظیفه فرستاده‌ایم که باید آنها نظر دهند. منتظر نتیجه خواهیم بود و به طور جدی پیگیر موضوع هستیم.

وی در باره نحوه مجازات خاطیان افزود: بر اساس تخلفی که صورت گرفته، تنبیهات بخصوصی داریم ولی ما هنوز مدرک و سندی نداریم که تخلفی صورت گرفته است. تصور می‌کنم تا یک هفته دیگر نتیجه بررسی‌ها مشخص شود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره رعایت سقف هزینه برای باشگاه‌ها و نظارت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اینگونه توضیح داد: یکشنبه شب در همین مورد جلسه‌ای را در هیات رییسه به میزبانی سازمان سازمان لیگ داشتیم و بنا داریم با باشگاه و کسانی که سقف هزینه‌ها را رعایت نکرده و تخلف کرده‌اند، برخورد کنیم.

وی در مورد اینکه برخورد شما چگونه خواهد بود؟، افزود: برخوردهای مختلف براساس اتفاقی که می‌افتد، داریم. به عنوان مثال کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد یا از نقل و انتقالات آنها جلوگیری می‌کنیم و یا جریمه شان می‌کنیم. البته موارد دیگری هم وجود دارد.

کفاشیان همچنین گفت: در هر صورت تخطی از سقف هزینه‌ها خط قرمز ماست و باید همه رعایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز