خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهر جدید اندیشه در گفتگو با ایلنا؛

یک واحد هم آماده تحویل نداریم / تا پایان سال کلیه واحد ها را تحویل می دهیم!

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۱۳

برنامه‌ریزی برای اینکه در چه ماهی چه تعداد واحد و در کدام یک از فازهای ۳،۴ و۵ واگذار خواهد شد نداریم اما تلاشمان این است که عمده واحدها تا دهه فجر تحویل داده شود.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه در حالی قول تحویل عمده واحدهای مسکن مهر اندیشه را در بهمن ماه می‌دهد که در حال حاضر حتی یک واحد اماده تحویل نیست.

محمد آیینی، مدیرعامل شهر جدید اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه در حال حاضر حتی یک واحد آماده تحویل نداریم گفت: ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر اندیشه پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی دارند و برنامه این است که تا پایان سال جاری کلیه واحدها را به مالکان تحویل دهیم.
وی در پاسخ به این سئوال که جزییات تحویل پروژ‌ه‌ها به چه صورت است گفت: برنامه‌ریزی برای اینکه در چه ماهی چه تعداد واحد و در کدام یک از فازهای ۳،۴ و۵ واگذار خواهد شد نداریم اما تلاشمان این است که عمده واحدها تا دهه فجر تحویل داده شود.
آیینی با بیان این مطلب که واحدها مشکل زیر ساخت ندارند افزود: به دلیل اینکه واحدهای مسکن مهر اندیشه داخل شهر واقع شده اند برای انشعابات و زیرساخت ها مشکلی وجود ندارد.
گفتنی است پیش از این وی از تحویل واحدها در خرداد ماه خبر داده بود و هم اکنون که یک ماه و اندی از آن تاریخ می‌گذرد قول بهمن ماه را برای تحویل عمده واحدها بدون ارائه جزئیات می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز