خبرگزاری کار ایران

با شکست استاد بزرگ هلند رقم خورد؛

قهرمانی احسان قائم مقامی در رقابت های شطرنج مونترال

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۹۴

دو استاد بزرگ شطرنج ایران برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در المپیاد جهانی نروژ که از ۱۰ تا ۲۴ مرداد ماه برگزار می شود، در مسابقات مونترال کانادا شرکت کردند.

احسان قائم مقامی با کسب ۱۰.۵ امتیاز از ۱۲، موفق به کسب مقام قهرمانی در بخش برق آسای رقابت های شطرنج آزاد مونترال ۲۰۱۴ کانادا شد.

به گزارش ایلنا، این رقابت ها از ۲۸ تیر تا ۴ مردادماه به روش سوییسی و در ۹ دور برگزار شد.

در دور آخر این رقابت ها قائم مقامی استاد بزرگ کشورمان ۱.۵ بر ۰.۵ استاد بزرگ سرگئی تیویاکف از هلند را شکست داد.

همچنین در بخش کلاسیک این رقابت ها قائم مقامی با کسب ۶.۵ امتیاز مقام اول تا سوم مشترک را کسب کرد و سپس در بازیهای تکمیلی، سرگئی تیویاکف مقام اول، روبین ون کمپن مقام دوم و احسان قائم مقامی مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

الشن مرادی ابدی دیگر استاد بزرگ کشورمان که در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب ۶ امتیاز مقام چهارم تا ششم مشترک را کسب کرد که در پوئن شکنی در مقام پنجم جدول قرار گرفت و در دور آخررقابت ها با احسان قائم مقامی به نتیجه تساوی دست یافت.

این دو استاد بزرگ شطرنج ایران برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در المپیاد جهانی نروژ که از ۱۰ تا ۲۴ مرداد ماه برگزار می شود، در مسابقات مونترال کانادا شرکت کردند.

در این المپیاد ایران با ترکیب احسان قائم مقامی، الشن مرادی ابدی، اصغر گلی زاده، پویا ایدنی و همایون توفیقی حضور خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز