خبرگزاری کار ایران

چهار اثر نمایشی از لندفورد ویلسون منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۱۷

آثر نمایشی لندفورد ویلسون که توسط نشر زلال منتشر شده؛ عبارتند از: «جنون خانم روشن»، «خانه مفت»، «نمایشگاه لودلو» و «خانه به دوش».

چهار اثر نمایشی از لندفورد ویلسون با ترجمهٔ معین محب علیان توسط انتشارات زلال اندیشه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در این کتاب ۴ نمایشنامه به نام‌های «جنون خانم روشن» «خانه مفت» «نمایشگاه لودلو» و «خانه به دوش» قرار گرفته‌اند که جنون خانم روشن برنده جایزه پولیتزر نمایشنامه نویسی شده است. مقدمه این اثر را «شکرخداگودرزی» کارگردان، نمایشنامه نویس و بازیگر تئا‌تر کشور نوشته است.

نویسنده کتاب لندفورد ویلسون نمایشنامه نویس آمریکایی است که با تولید نمایشنامه‌های آغازینش در کافه سینو به پیش برد جنبش تئاتری آف آف برادوی کمک شایانی کرده است. ویلسون نامزد دریافت ۳ جایزه تونی، ۵ جایزه اُبیه و میز دراما شده است او در سال ۲۰۰۴ جایزه مجمع بین المللی تئا‌تر را بعنوان بزرگر‌ترین نمایشنامه نویس آمریکایی از آن خود کرده است.

در آثار نمایشی ویلسون روابط میان انسانی، فروپاشی کلیشه‌های از پیش تعیین شده فرد در مواجهه با عناصر جدید جامعه و انسان ماشینی و همچنین مشکلات ذهنی، انتزاعی انسان مدرن دیده می‌شود.

این کتاب با شمارگان ۵۰۰ جلد و قیمت ۵۰۰۰۰ ریال راوانه بازار نشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز