خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره ورزش سه گانه کرمان؛

ورزش سه گانه بامشکل عدم تامین نقدینگی ازسوی ناحیه فدراسیون کشور مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۶۶

با توجه به بودجه ای که داریم و همچنین پر هزینه بودن این ورزش، نمی توانیم آنگونه که شایسته است به آن بپردازیم.

اعضای هیئت مدیره ورزش سه گانه به منظور ارزیابی عملکرد این هیئت و بیان مشکلات آن با مدیر کل ورزش و جوانان کرمان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از کرمان، طاهری، رئیس هیئت مدیره ورزش سه گانه، در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان کرمان گفت: ورزش سه گانه استان با مشکل عدم تامین نقدینگی از ناحیه فدراسیون ورزش سه گانه کشور مواجه است و با توجه به بودجه‌ای که داریم و همچنین پر هزینه بودن این ورزش نمی‌توانیم آنگونه که شایسته است به آن بپردازیم.

وی با اشاره به ماهیت این ورزش افزود: ورزش سه گانه با توجه به اینکه آمادگی جسمی فرد را بالا می‌برد می‌تواند آمادگی رزمی در جامعه به وجود آورد و مقام معظم رهبری نیز توجه خاصی به این ورزش دارند.

رئیس هیئت مدیره ورزش سه گانه استان در پایان گفت: اگر هیئت ورزش سه گانه درآمد پایداری داشته باشد کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد.

در ادامه روحانی نایب رئیس هیئت ورزش سه گانه استان در رابطه با این ورزش گفت: ورزش سه گانه ورزشی بسیار سنگین و طاقت فرسایی است و انتخاب ورزشکارانی که بتوانند هر سه ورزش را انجام دهند کاری مشکل است.

وی افزود: این ورزش در سال ۸۵ در کشور و در سال ۸۸ در استان پایه گذاری شده است.

روحانی ادامه داد: ورزش سه گانه به عنوان ورزش مردان آهنین در دنیا شناخته می‌شود و در رده بزرگسالان شامل ۱۵۰۰ متر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه و ۱۱ کیلومتر دویدن است که در نونهالان به ۷۵ متر شنا می‌رسد.

نایب رئیس هیئت ورزش سه گانه استان گفت: ورزش سه گانه در کشور ما برای خانم‌ها دوگانه و شامل دوچرخه سواری و دویدن است.

وی با تشکر از زحمات طاهری گفت: اگر کمک‌های ایشان نبود حتی تمرینات تیم نیز انجام نمی‌شد.

روحانی در پایان اذعان کرد: اصل این ورزش از شنا شروع می‌شود و تا این امکانات از جمله استخر فراهم نشود نمی‌توان این ورزش را ارائه داد.

نوروزی از اعضای هیئت مدیره ورزش سه گانه نیز در سخنانی گفت: هیئت ورزش سه گانه در استان در شهرهای کرمان، سیرجان و رابر تشکیل شده که در حال حاضر در سیرجان نیمه فعال و در رابط غیر فعال می‌باشد.

وی در رابطه با وضعیت فنی و تیمی گفت: در حوزه شهرستان کرمان در تمام رده‌های خانم‌ها و آقایان تیم داریم و در تمامی مسابقات حضور یافتیم و همچنین از لحاظ فنی ۱ داور مرد، ۳ مربی مرد، ۲ مربی زن و ۳ داور زن داریم.

روحانی اذعان کرد: این ورزش از جهت فنی، علمی و عمومی ناشناخته است و با توجه به هزینه بر بودن ورزش، اعتبار کافی برای اجرای پروژه‌های تبلیغاتی و کارهای فنی نداریم.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا پیشنهادات خود را ارائه دادند.

محمودی نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پایان جلسه گفت: در این ورزش مهم‌ترین بحثشهرستان‌ها هستند و باید شهرستان‌ها(بم، جیرفت، سیرجان، رفسنجان، زرند، بافت) دخیل شوند و از ظرفیت آن‌ها استفاده گردد به همین علت فعال کردن شهرستان‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: موضوع دوم طراحی مسابقه و مکان‌های خاص مسابقه است. باید الگوی دانش آموزی برای این ورزش داشته باشیم و تنوع و جذابیت آن برای دانش آموزان و خانواده‌ها شناسانده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز