خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گیرد؛

گفت‌وگوی تلفنی ظریف و دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص آخرین تحولات غزه

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۵۶

محمد جواد ظریف با گلایه از عدم تحرک جدی سازمان ملل در توقف جنایات صهیونیست‌ها، ضرورت پیگیری کار کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل برای بررسی ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی را خاطر نشان ساخت و بر لزوم همکاری بین‌المللی جهت ارسال هر چه سریعتر کمکهای داروئی و غذائی برای مردم غزه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان امروز در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد با تشریح اوضاع بحرانی باریکه غزه و ابعاد گسترده جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان و زنان فلسطینی تصریح کرد: در هر طرح آتش‌بسی خواست مردم غزه بویژه رفع محاصره از باریکه غزه باید لحاظ گردد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد ظریف با گلایه از عدم تحرک جدی سازمان ملل در توقف جنایات صهیونیست‌ها، ضرورت پیگیری کار کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل برای بررسی ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی را خاطر نشان ساخت و بر لزوم همکاری بین‌المللی جهت ارسال هر چه سریعتر کمکهای داروئی و غذائی برای مردم غزه تاکید کرد.

بان کی مون نیز در این تماس تلفنی تاکید کرد: به عنوان دبیرکل سازمان ملل تلاش خود را برای آتش‌بس پایدار در غزه و رفع محاصره این منطقه و کمک به مسائل انسان‌دوستانه در غزه بکار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز