خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه آمل مطرح کرد:

نیاز ۱۴۰۰دستگاه خودرو برای سرویس مدارس آمل

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۴۴

برای سال تحصیلی جدید مدارس شهرستان جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان خود نیاز به ۱۴۰۰ دستگاه انواع خودرو از قبیل ون، مینی‌بوس و سواری است.

معاون فرمانداری ویژه آمل گفت: با فرارسیدن سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰دستگاه خودرو برای ایاب وذهاب دانش‌آموزان این شهرستان نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در آمل، علی شعبانی صبح امروز در جلسه ساماندهی سرویس مدارس این شهرستان با بیان اینکه سرویس مدارس شهرستان در سال جدید تحصیلی حجم عظیمی از ناوگان را به خود اختصاص می‌دهند، افزود: برای سال تحصیلی جدید مدارس شهرستان جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان خود نیاز به ۱۴۰۰ دستگاه انواع خودرو از قبیل ون، مینی‌بوس و سواری است.

وی با تاکیدبر اینکه در این امر شهرداری‌ها مسئول برنامه‌ریزی و مهیا نمودن این حجم از خودروها هستند، ابراز داشت: برابر بخشنامه وزارت کشور در شه، شهرداری‌ها و در روستاها بخشداری‌ها با همکاری شهرداری و با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان باید نسبت به ساماندهی سرویس مدارس اقدام داشته باشند.

شعبانی با بیان اینکه اخلاق و نوع رفتار راننده سرویس می‌تواند در علاقه‌مندی دانش‌آموز به درس و مدرسه تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: حسن شهرت، مهارت، وضعیت ظاهری، نحوه برخورد راننده با دانش‌آموز، وقت‌شناس بودن راننده، موضوع ایمن بودن خودرو و تهیه برچسب معاینه فنی برای خودروها از موضوعاتی است که می‌تواند از دغدغه‌های والدین در شروع سال تحصیلی باشد.

معاون فرمانداری ویژه آمل این‌گونه موضوعات را بر آرامش روحی و روانی دانش‌آموز تاثیرگذار بیان و عنوان کرد: بنابراین در این امر مدیران دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را به شکل صحیح و اصولی مدیریت کنند.

مدیر آموزش و پرورش آمل نیز موضوع سرویس مدارس را از اهمیت ویژه‌ای بیان کرد و گفت: با توجه به اهمیت اتفاقات احتمالی که ممکن است در اثر سهل‌انگاری به وجود آید بجاست که مدیران مربوطه و کارگروه وقت بیشتری برای موضوع قرار دهند.

حمید محمد‌نسب با اعلام اینکه قبل از شروع سال تحصیلی جدید با جمع‌بندی نظرات مردم و مدیران سعی می‌شود این سرویس‌دهی بهتر از سال‌های قبل انجام شود، اذعان داشت: در این امر سازمان تاکسیرانی مسئول مستقیم و اصلی برای تامین خودروی مورد نیاز ناوگان سرویس مدارس است.

وی یادآور شد: این شهرستان تاکنون به تمام مدیران مدارس ابلاغیه شد چنانچه با انتخاب خودروی خارج از سازمان تاکسیرانی، اتفاقی حادثشود مسئولیت با مدیریت آن مدرسه است.

محمدنسب با اشاره به نرخ جدید خوروهای سرویس اظهار داشت: نرخ خودروهای سرویس نباید تحمیلی باشد و کارگروه باید تصمیم‌سازی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز