خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قائم شهر:

حیات و ممات ما بستگی به قرآن دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۴۰

امروز شاهد آن هستیم که نسل جوان ما توانستند مفاهیم قرآنی را بخوبی درک نمایند ودر تمام زمینه های قرآنی پیشقدم باشند.

فرماندار قائم شهر گفت: بعد از پیروزی انقلاب، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار بسیار زیبا و با ارزشی در ارتباط با آموزش و ترویج قرآن انجام شد و امروز شاهد آن هستیم که نسل جوان ما توانستند در تمام زمینه های قرآنی گام های زیبایی بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در همایش تکریم از چهره های قرآنی با بیان اینکه وظیفه یکایک ما این است که در جهت ترویج فرهنگ قرآنی به خصوص برای نسل جدید گام برداریم، افزود: حیات و ممات ما بستگی به قرآن دارد

وی ادامه داد: قرآن آخرین کتابی است که خداوند سبحان توسط پیامبر رحمت به میان مردم فرستاد و آنرا برای استفاده چراغ هدایت بشریت قرار داد.

محمدی با بیان اینکه: بعد از پیروزی انقلاب، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار بسیار زیبا و با ارزشی در ارتباط با آموزش و ترویج قرآن انجام شد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که نسل جوان ما توانستند مفاهیم قرآنی را بخوبی درک نمایند ودر تمام زمینه های قرآنی پیشقدم باشند.

فرماندار قائم شهر ادامه داد: در بخش حفظ، قرائت و ترجمه ی قرآن کریم، نسل جوان ما بسیار تلاش می کنند که اگر نیروی جوانی و تجربه پیشکسوتها در کنار هم قرار گیرد الگوی مناسبی خواهد بود.

وی با بیان اینکه موسسات قرآنی به لحاظ ساختاری بدون وابستگی به دستگاه های دولتی قرار دارند اظهار داشت: بنابراین باید با همه ی توان مورد تقویت قرار بگیرند و همه ی دستگاه ها در حوزه ی شهرستان مکلفند بدون کمترین مضایقه ای، بیشترین سرویس را به موسساتی که فعالیت قرآنی دارند ارائه کنند تا بتوانند رسالت خود را در راستای ترویج فرهنگ عظیم قرآنی به نتیجه مطلوب برسانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که سالیان متمادی در ترویج قرآن به جامعه نقش به سزایی داشتند گفت: قرآن هدایت گراست و انسان ها را به مقاصد و اهداف عالیه می رساند و این باید راهی باشد برای تشویق دیگران که در این راه قدم بر می دارند

گفتنی است در پایان در این همایش که با حضور امام جمعه قائم شهر، مدیر کل اوقاف استان و سایر مسئولین صورت گرفت از چهره های پیشکسوت قرآنی تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز