خبرگزاری کار ایران

در پی اعتراض صنفی کارگران:

کارگران فاز ۱ تا ۷ حقوق فروردین و اردیبهشت خود را دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۶۸

منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه پارس جنوبی(عسلویه) از ادامه اعتراض صنفی کارگران پیمانی خبر می‌دهند که هنوز بابت ۱۴ ماه سنوات از کارفرمای مقاطعه کار طلبکار هستند

منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه پارس جنوبی(عسلویه) از خاتمه اعتراض صنفی کارگران پیمانی شاغل در فازهای ۱ تا ۷ منطقه پارس جنوبی خبر می‌دهند که از حدود یک ماه پیش خواستار وصول ۱۴ ماه مطالبات معوقه خود بودند.

یکی از این کارگران به ایلنا گفت: اعتراض‌های صنفی کارگران پس از آن خاتمه یافت که کارفرمای پیمانکار دو ماه از مطالبات مزدی را پرداخت کرد.

وی بابیان اینکه این مسئله به دنبالبرگزاری چند نوبت اجتماعت صنفی کارگران و پیگیری‌های اداره روابط کار منطقه ویژه عسلویه برای وصول طلب کارگران صورت گرفته است، افزود: براین اساس در ‌‌نهایت پیمانکار توافق کرد تا علاوه بر پرداخت ۲ ماه از معوقات مزدی، یک نسخه از قرارداد کار هر کارگر را نیز در اختیار وی قراردهد.

این کارگر گفت: همچنین بر اساس این توافق وصول باقیمانده مطالبات این کارگران با تشکیل پرونده در اداره روابط کار منطقه پارس جنوبی از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

وی بابیان اینکه این کارگران از امروز برای دریافت یک نسخه از قرارداد کار خود به کارفرما مراجعه می‌کنند گفت: این نخستین بار است که در منطقه ویژه کارفرما متعهد شده است، نسخه‌ای از قرارداد را به کارگران تحویل دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز