خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس «حمایت از مظلومیت مردم غزه» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۸۹

تصاویری در قالب پوستر و کاریکاتور از ویرانی‌ها و به خاک و خون کشیده شدن مردم ستمدیده‌ی غزه، به ویژه زنان و کودکان فلسطینی، به دست دژخیمان صهیونیستی و مقاومت سلحشورانه‌ی جوانان مسلمانان به نمایش گذاشته شد.

رایزنی فرهنگی ایران در کویت، در اقدامی نمادین با برگزاری دو نمایشگاه عکس «حمایت از مظلومیت مردم غزه» ضمن محکوم کردن فجایع اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، مراتب انزجار خود را از این رژیم جعلی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ این دو نمایشگاه در تالار «سلوی الصباح» هتل مارینا و نیز هتل کوستا دیل سول و با حضور عنایتی، سفیر و عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی کشورمان در کویت و شماری از شخصیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای، روحانیون و رهبران کلیساهای مختلف کویت گشایش یافت.

در این نمایشگاه تصاویری در قالب پوستر و کاریکاتور از ویرانی‌ها و به خاک و خون کشیده شدن مردم ستمدیده‌ی غزه، به ویژه زنان و کودکان فلسطینی، به دست دژخیمان صهیونیستی و مقاومت سلحشورانه‌ی جوانان مسلمانان به نمایش گذاشته شد که بازدیدکنندگان را به شدت تحت تأثیر قرار داد.

در حاشیه این مراسم، عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی کشورمان، ضمن محکوم کردن جنایات هفته‌های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی بر ضدمردم غزه و قتل عام مردم بی‌گناه این شهر، بار دیگر بر حمایت کشورمان از مسأله‌ی فلسطین تأکید کرد و با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس و تأکید امام خمینی(ره) بر مشارکت همه‌جانبه‌ی مسلمانان جهان در این روز بزرگ، حمایت کشورهای مسلمان از مردم فلسطین را یک تکلیف شرعی و مسئولیتی بشردوستانه و وظیفه‌ی انسانی هر یک از ملت‌های آزاده جهان برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز