خبرگزاری کار ایران

با پیشنهاد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مشکلات تولیدکنندگان مازندران مورد به مورد بررسی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۵۵

امروز دغدغه همه ما تولید و اشتغال است و از هیچ تلاشی برای کمک به این مسئله مهم دریغ نخواهیم کرد و برگزاری اینگونه جلسات در سطح استان به این مهم کمک خواهد کرد.

جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان جویبار صبح امروز با حضور کمال علیپور نماینده مردم شریف شهرستانهای قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موسوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از مسئولین شهرستانی و صنعتگران این شهرستان در شرکت فولاد جویباران برگزار گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی مازندران، علی بابایی کارنامی با حضور در این جلسه طی سخنانی گفت: امروز دغدغه همه ما تولید و اشتغال است و از هیچ تلاشی برای کمک به این مسئله مهم دریغ نخواهیم کرد و برگزاری اینگونه جلسات در سطح استان به این مهم کمک خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه تعاون، کار و رفاه مخصوصا در بحثتأمین اجتماعی حاضر به همکاری همه جانبه با صنعتگران هستیم، در واقع باید بگوییم حل مشکل تولیدگران از وظایف ما می باشد.

بابایی کارنامی در پایان با اشاره به اینکه پیشنهادات فنی زیادی برای کمک به تولید داریم افزود: پیشنهاد مشخص ما برای بررسی بهتر مشکلات واحدهای صنعتی استان مازندران تشکیل کمیته ای با حضور دستگاههای مرتبط و کارفرمایان برای بررسی مورد به مورد مشکلات همه واحدهای صنعتی و تولیدگران استان می باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه حضار ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد جویباران، از نزدیک با مشکلات شرکت تعاونی کاغذ گستر تبرستان و کارخانه شکوه پالایش واقع در شهرکت صنعتی کوهیخیل جویبار آشنا شدند و پیگیری های لازم را مبنی بر حل مشکلات آن انجام دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز