خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه ای به ایران؛

فدراسیون فوتبال برزیل از علی کفاشیان تشکر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۱۳

در سال ۲۰۱۶ شهر ریودوژانیرو میزبان مسابقات المپیک خواهد بود و شاید شاهد رویارویی تیم‌های المپیک ایران و برزیل در بخش فوتبال این تورنمنت باشیم.

فدراسیون فوتبال برزیل با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از علی کفاشیان تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران پس از برگزاری مسابقات جام جهانی به دلیل برگزاری خوب و حمایت‌های فدراسیون فوتبال برزیل از همه تیم‌ها و همینطور تیم ملی فوتبال ایران در خلال مسابقات، نامه تبریک خود را به رئیس و دبیر فدراسیون برزیل ارسال کردند، که پاسخ آن از سوی فدراسیون فوتبال برزیل به شرح زیر است:

پیش از هر چیز لازم می‌دانم از صمیم قلب از طرف فدراسیون فوتبال برزیل و همچنین مسئولان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بابت کلمات محبت آمیز نامه شما تشکر کنم. بسیار خوشحال هستم که تیم ملی فوتبال ایران در مدت زمان حضورش در برزیل احساس راحتی داشته است و امیدواریم تا روزی دیگر شاهد حضورتان در برزیل باشیم. در سال ۲۰۱۶ شهر ریودوژانیرو میزبان مسابقات المپیک خواهد بود و شاید شاهد رویارویی تیم‌های المپیک ایران و برزیل در بخش فوتبال این تورنمنت باشیم.

در این فرصت می‌خواهم آرزومند موفقیت‌ها و کامیابی‌های هر چه بیشتر شما بخصوص در ادامه روند همکاری‌های مان در جهت منافع فوتبال بین الملل باشم ".

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز