خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت اعلام کرد:

کاهش میزان سزارین در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۰۷

«خوشبختانه آمار نشان می‌دهد که این بسته به خوبی در حال انجام است و ما شاهد کاهش میزان سزارین و به دنبال آن افزایش زایمان طبیعی در سطح کشور هستیم.»

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان‌های حضرت علی(ع)، کمالی و شهید مدنی کرج و بازدید از بخش‌های مختلف این مراکز از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان البرز قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت؛ دکتر سیدحسن هاشمی با حضور در بخش زایمان فیزیولوژیک بیمارستان حضرت علی با اشاره به بسته «زایمان طبیعی رایگان» اظهار کرد: خوشبختانه آمار نشان می‌دهد که این بسته به خوبی در حال انجام است و ما شاهد کاهش میزان سزارین و به دنبال آن افزایش زایمان طبیعی در سطح کشور هستیم.

وزیر بهداشت همچنین در مرکز آموزشی درمانی کمالی فعالیت‌های انجام شده در بسته هتلینگ را رضایت بخش دانست و بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای حل مشکل پذیرش بیماران تاکید کرد.

بنابر این گزارش، وزیر بهداشت همچنین با حضور در بخش‌های آی سی یو، سوختگی و بستری مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی، بهسازی و بازسازی‌های انجام شده در این بخش‌ها را مورد بررسی قرار داد و ضمن عیادت از بیماران، میزان رضایتمندی مراجعان را نیز جویا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز