خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا در گفت‌وگو با ایلنا:

اسامی مفسدان اقتصادی به دست ما نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۰۶

هیات هفت نفره‌ای برای رسیدگی به معوقات بانکی در بانک مرکزی مستقر شده‌اند / مطالبی که در خصوص اسامی مفسدان اقتصادی مطرح می‌شود صرفا به دلیل تسویه حساب‌های سیاسی است و هیچ لیستی به دست ما نرسیده است.

نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مطالبی که در خصوص اسامی مفسدان اقتصادی مطرح می‌شود صرفا به دلیل تسویه حساب‌های سیاسی است و هیچ لیستی به دست ما نرسیده است.

عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پرونده‌های فساد مالی با بیان اینکه تاکنون هیچ لیستی از متهمان فساد مالی به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیامده است، اظهار داشت: طبق قانون نمی‌توان قبل از اینکه دادگاه حکمی بدهد اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام کرد.

نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد: قانون می‌گوید حتی اگر دادگاه اول هم حکم داد این حکم باید در دادگاه تجدید نظر قطعی شود تا بتوان اسامی مفسدان را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هنوز چیزی قطعی و در دادگاه رسیدگی نشده است یادآور شد: مطالبی که در خصوص اسامی مفسدان اقتصادی مطرح می‌شود صرفا به دلیل تسویه حساب‌های سیاسی است و هیچ لیستی به دست ما نرسیده است.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در خصوص پرونده معوقات بانکی نیز توضیح داد: هیات هفت نفره‌ای که برای رسیدگی به این موضوع تعیین شده در بانک مرکزی مستقر شدند و ما در اولین جلسه ستاد امیدوار هستیم که شاهد گزارشات خوب آنها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز