خبرگزاری کار ایران

نام پولادی در لیست سرخ پوشان؛

اسامی بازیکنان پرسپولیس در لیگ چهاردهم اعلام شد / ۱۶ بازیکن در لیست بزرگسالان

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۸۸۵

در این فهرست با احتساب حضور مهرداد پولادی که همچنان در عضویت باشگاه است، نام ۱۶ بازیکن بزرگسال، ۷ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۴ بازیکن زیر ۲۱ سال قرار دارد.

باشگاه پرسپولیس اسامی ۲۷ بازیکن خود جهت حضور در چهاردهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را برای سازمان لیگ ارسال کرد که در فهرست نفرات اعلام شده نام مهرداد پولادی هم دیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این فهرست با احتساب حضور مهرداد پولادی که همچنان در عضویت باشگاه است، نام ۱۶ بازیکن بزرگسال، ۷ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۴ بازیکن زیر ۲۱ سال قرار دارد.

فهرست این بازیکنان به شرح زیر است(اعداد داخل پرانتز شماره پیراهن بازیکنان است):

نیسلون(۴۰)، سوشا مکانی(۱)، محسن بنگر(۶)، محمدرضا خانزاده(۳)، علیرضا نورمحمدی(۲۰)، حسین ماهینی(۱۳)، سید میثم حسینی(۱۲)، مهرداد کفشگری(۱۸)، رضا حقیقی(۹)، محمد نوری(۱۴)، حمیدرضا علی عسگری(۲۶)، محمد عباس‌زاده(۳۳)، هادی نوروزی(۲۴)، رضا نوروزی(۱۰)، به همراه مهرداد پولادی که همان شماره ۱۶ سال قبل برای وی در نظر گرفته شده است، ۱۶ بازیکن بزرگسال را تشکیل می‌دهند که به این ترتیب در حال حاضر دو جای خالی در این سهمیه حفظ شده است.

بازیکنان زیر ۲۳ سال هم عبارتند از: امید عالیشاه(۲)، افشین اسماعیل‌زاده(۱۵)، پیام صادقیان(۱۱)، فرشاد قاسمی(۲۵)، مهرداد طارمی(۱۷)، احمد نورالهی(۲۸) و سیدعلی فاطمی(۲۷)، که به این صورت برای پرسپولیس دو جای خالی از این سهمیه باقی مانده است.

پرسپولیس همچنین برای سهمیه زیر ۲۱ سال هم نادر صفرزایی(۲۳)، میلاد کمندانی(۱۹)، علی آستانی(۲۱) و نوید صبوری(۲۹) را در نظر گرفته که در این میان آستانی و صبوری بازیکنان رده جوانان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز