خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره تمدید شد

کد خبر : ۱۸۹۸۷۴

به درخواست هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره تمدید شد.

حجت الله ناظری(دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره) از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و گفت: هم زمانی پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره با دهه پایانی ماه مبارک رمضان، دبیرخانه جشنواره را با تماس های متعددی از سوی هنرمندان و نمایشنامه‌نویسان عرصه تئاتر کودک و نوجوان مواجه ساخت که خواهان فرصت بیشتری برای نگارش متون نمایشی خود و ارسال آثار به دبیرخانه، پس از عید سعید فطر بودند. پس از بررسی این درخواست در شورای سیاست‌گذاری جشنواره، مقرر شد مهلت دریافت آثار به مدت ۱۵ روز دیگر تمدید شود.

به گزارش ایلنا؛ ناظری افزود: بنابرین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه ۱۳۹۳ به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان دوازدهم، شماره سه و یا پایگاه اینترنتیwww. artfest. ir ارسال کنند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره در پایان اظهار داشت: با توجه به فشردگی زمان‌بندی اجرایی جشنواره، مهلت دریافت آثار پس از این تاریخ، به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

حوزه هنری کودک و نوجوان سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره را در دو بخش مسابقه موضوعی و جنبی در هشت موضوع «قرآن و سیره معصومان(ع)»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خِردورزی و فلسفه»، «اخلاق اجتماعی»، «سبک زندگی»، «بازی، ورزش و سرگرمی»، «علم و فناوری» و «زبان فارسی» برگزار می‌کند. همچنین آثاری که بر مبنای مجموعه نمایشنامه‌های قصه‌های قرآنی(انتشارات سوره مهر) تولید شوند، در اولویت پذیرش قرار گرفته و برخوردار از حمایت مالی ویژه خواهند بود.

در بخش جنبی نیز آثار نمایشی ابداعی برای مخاطب کودک و نوجوان(مانند تعزیه، نقالی، تئاتر خلاق، تئاتر در خانه با مشارکت اعضای خانواده، نمایش‌های کوتاه با بازیگری خردسالان، نمایش کاربردی و…) پذیرفته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز