خبرگزاری کار ایران

شورای سیاستگذاری بیست و یکمین جشنواره تجسمی جوانان منصوب شدند

کد خبر : ۱۸۹۸۵۴

طی حکمی از سوی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی؛ دبیر و شورای سیاستگذاری بیست و یکمین جشنواره تجسمی جوانان منصوب شدند.

دبیران و شورای سیاستگذاری بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منصوب شدند.

به گزارش ایلنا؛ مجید ملانوروزی؛ مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی طی احکام جداگانه‌ای رضوان صادق‌زاده را به عنوان دبیر هنری و سیدناصر اصحاقی(مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل) را به عنوان دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منصوب کرد.

همچنین مجید ملانوروزی در احکامی صداقت جباری، رضوان صادق‌زاده، احمد وکیلی، جواد علیزاده و مسلم سقا را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منصوب کرد.

مهدی حمیدی(معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل) نیز طی حکمی از سوی ملانوروزی به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب شد.

بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر نیمه دوم شهریور امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

رضوان صادق‌زاده؛ نقاش و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر است که تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و در بیش از ۱۰۰ نمایشگاه گروهی در ایران، ژاپن، فرانسه، انگلستان، کره، چین و کویت شرکت کرده است.

صادق‌زاده برگزیده چهارمین و هفتمین بی‌ینال نقاشی و برگزیده دومین نمایشگاه نقاشی جهان اسلام در سال ۱۳۸۴ است. رضوان صادق‌زاده تاکنون داوری جشنواره‌های متعددی از جمله جشنواره هنرهای تجسمی جوانان را نیز برعهده داشته است.

فراخوان بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به زودی منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز