خبرگزاری کار ایران

در آستانه هفته اول لیگ برتر؛

پزشک پرسپولیس میزان مصدومیت نوری را تشریح کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۷۷

محمد نوری در معاینه و تست پزشکی امروز، خوب جواب داد و به این ترتیب همراه تیم در کار با وزنه شرکت کرد.

در آستانه آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت محمد نوری هافبک باتجربه این تیم را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره آخرین وضعیت محمد نوری گفت: محمد نوری در جریان بازی درون تیمی روز پنجشنبه با ابراز درد از ناحیه داخلی زانو به پزشک تیم مراجعه کرد که به این ترتیب از جریان تمرین خارج شد و اقدامات درمانی آغاز شد. روز جمعه هم با او در تماس بودیم و خوشبختانه صبح امروز شنبه در معاینه انجام شده شرایط خوبی داشت.

وی ادامه داد: برنامه این بود که اگر درد او کاهش نیافته باشد برای آزمایش MRI اعزام شود اما در حال حاضر این گزینه حذف شده است.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: محمد نوری در معاینه و تست پزشکی امروز، خوب جواب داد و به این ترتیب همراه تیم در کار با وزنه شرکت کرد. بعد از کار با وزنه هم برای فیزیوتراپی می‌رود که در نوبت بعدازظهر انجام می‌شود. با این شرایط امیدواریم محمد نوری را فردا یا پس فردا به تمرینات میدانی برگردانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز