خبرگزاری کار ایران

جشنواره تابستانی همدان از ساعت ۲۲ شامگاه عید فطر کلید می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۷۰

محوریت برنامه‌های اجرایی در جشنواره تابستانی معرفی جاذبه‌های استان و به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های این دیار است.

ریحان سروش‌مقدم، مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان اظهار کرد: جشنواره تابستانی همدان از ساعت ۲۲ شامگاه عید فطر از آرامگاه بوعلی سینا با حضور مردم استان و گردشگران و جمعی از مسئولان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان برگزاری جشنواره تابستانی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه گردشگری دانست و تاکید کرد: با این رویداد می‌خواهیم ظرفیت‌های استان را منطبق با هر سلیقه و ذائقه‌ای برای گردشگران به نمایش بگذاریم.

وی معرفی آداب و رسوم و فرهنگ همدان را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره اعلام کرد.

سروش‌مقدم گردهمایی خبرنگاران دختر به مناسبت روز دختر، ایجاد بازارچه صنایع‌دستی و سوغات همدان را از دیگر برنامه‌های جشنواره تابستانی دانست و ادامه داد: به دنبال نصب کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهر هستیم و همانند گذشته از نصب چادر در میادین اصلی شهر جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بزرگداشت روز همدان و روز حکیم بوعلی سینا یکم شهریورماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مراسم از پدر طب سنتی نوین و احیاگر این طب تجلیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز