خبرگزاری کار ایران

طی ۲ روز گذشته ۸ فلسطینی در کرانه باختری شهید شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۶۱

منابع پزشکی فلسطینی گفتند که شمار شهدای تظاهرات و درگیری فلسطینی‌ها با نیروهای اسرائیلی در کرانه باختری از پنجشنبه گذشته تا بامداد امروز به هشت نفر رسید.

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری طی دو روز گذشته به هشت نفر رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، منابع پزشکی فلسطینی گفتند که شمار شهدای تظاهرات و درگیری فلسطینی‌ها با نیروهای اسرائیلی در کرانه باختری از پنجشنبه گذشته تا بامداد امروز - شنبه - به هشت نفر رسید.

این منابع افزودند که روز گذشته یک جوان ۲۹ ساله فلسطینی در جریان درگیری جوانان فلسطینی با نیرو‌های اسرائیلی در ایست بازرسی «الجمله» در نزدیکی شهر «جنین» از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و شهید شد.

برخی منابع در هلال احمر فلسطین نیز گفتند که یک نوجوان ۱۶ ساله طی درگیری شدید جوانان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی در روستای «بیت فجار» در جنوب شهر «بیت لحم» در اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

سه نوجوان فلسطینی دیگر نیز در درگیری با نیروهای اسرائیلی در روستای «بیت امر» واقع در جنوب شهر «الخلیل» و یک فلسطینی دیگر در روستای «العروب» به شهادت رسیدند.

در همین حال، تشکیلات خودگردان فلسطین پس از برگزاری نشستی اضطراری به ریاست «محمود عباس» رئیس این تشکیلات، از فلسطینی‌های کرانه باختری خواست که به تظاهرات خود برای کمک به ساکنان نوار غزه ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز