خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح هم کد سازی تلفن‌های ثابت هرمزگان از ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۰۴

مدیر عامل شرکت مخابرات استان از اجرای طرح همکد سازی در آینده نزدیک در استان هرمزگان خبر داد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان از اجرای طرح هم کد سازی در آینده نزدیک در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد میرطبا با اشاره به اجرای طرح همکدسازی در سطح استان گفت: با اجرای طرح هم‌کدسازی تمام تماس‌ها در سطح استان بدون گرفتن کد و با تغییر هفت شماره به هشت شماره اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح، کد بین شهری داخل استان هرمزگان حذف و شماره‌های استان با اضافه شدن رقمی دیگر به ابتدای شماره‌ها، ۸ رقمی می‌شود، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح همکدسازی در سطح استان هرمزگان دیگر نیاز به گرفتن کد یا پیش شماره نیست و تعرفه بین شهری از مشترکان تلفن ثابت دریافت نخواهد شد.
میرطبا تصریح کرد: با اجرای این طرح در استان هرمزگان کد ۰۷۶۱ به ۰۷۶ تبدیل خواهد شد و همه شهرستان‌ها با یک کد تماس برقرار می‌کنند. که از مزایای این طرح سهولت در ارتباطات درون استانی، حذف کد بین شهری با هزینه کمتر جهت مشترکین تلفن ثابت در داخل استان است.
مدیر عامل مخابرات استان در پایان یادآور شد: همشهریان گرامی پس از اجرای طرح برای آگاهی از شماره تلفن جدید خود با ارسال شماره تلفن قدیمی به همراه کد شهر مربوطه به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۷۶۱۱۳۵ یا تماس با سامانه ۱۱۸ و یا شماره تلفنهای۱۴-۴۶۱۰۰۱۳ شماره جدید خود را دریافت کنند.
وی تاکید کرد پورتال این شرکت به آدرس TCIH. IR اطلاعات به روز را در اختیار شهروندان گرامی قرار خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز