خبرگزاری کار ایران

آموزش ویرایش توسط علی صلح‌جو در شهرکتاب

کد خبر : ۱۸۹۶۹۷

در این دوره‌ی هجده جلسه‌ای، ویرایش صوری و زبانی به صورت نظری و کارگاهی تدریس می‌شود. شرکت در این دوره نیاز به گذراندن آزمون ورودی دارد.

دوره‌ی آموزش ویرایش با تدریس علی صلح‌جو در مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این دوره‌ی هجده جلسه‌ای، ویرایش صوری و زبانی به صورت نظری و کارگاهی تدریس می‌شود. شرکت در این دوره نیاز به گذراندن آزمون ورودی دارد که در آن توانایی هنرجو در زبان فارسی و انگلیسی(با اولویت زبان فارسی) و معلومات عمومی سنجیده می‌شود. پس از گذراندن این دوره به کسانی که در آزمون پایانی موفق شوند، گواهی‌نامه داده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت کارتِ شرکت در آزمون ورودی، که چهارشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۳ برگزار می‌‌شود، باید تا ۱۸ مرداد در ساعات اداری به مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست) نبش کوچه‌ی سوم مراجعه کنند. افرادی که در آزمون ورودی این دوره پذیرفته شوند، پس از ثبت‌نام، از ۲۶ شهریور ماه در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ می‌توانند در کلاس حضور یابند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌‌های ۸۸۷۲۳۳۱۶ و ۸۸۷۱۷۴۵۸ تماس بگیرید.

اولویت شرکت در آزمون با افرادی است که زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز