خبرگزاری کار ایران

با پیروزی مقابل هند رقم خورد؛

تداوم صدرنشینی تیم والیبال نیروهای مسلح ایران / ونزوئلا آخرین حریف مرحله مقدماتی

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۸۵

تیم والیبال منتخب نیروهای مسلح ایران در چهارمین دیدار خود در دور مقدماتی مسابقات نظامیان جهان با برتری ۳ بر صفر مقابل هند همچنان صدرنشین گروه ۲ باقی ماند.

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی نظامیان جهان(سیزم) موفق به شکست هند شد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال منتخب نیروهای مسلح ایران در چهارمین دیدار خود در دور مقدماتی مسابقات نظامیان جهان با برتری ۳ بر صفر مقابل هند همچنان صدرنشین گروه ۲ باقی ماند.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در ابتدای دیدار با هند از ترکیب علیرضا بهبودی، رضا قرا، محمد فلاح، پوریا فیاضی، مسعود عزیزی، ناصر رحیمی و مصطفی حیدری استفاده کرد.

رضا قرا با ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن دیدار تیم نیروهای مسلح ایران و هند شد.

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در سه دیدار قبلی خود موفق به شکست تیم های کانادا، کره جنوبی و آلمان شد و امشب در پنجمین و آخرین دیدار دور مقدماتی خود به مصاف ونزوئلا خواهد رفت.

دیگر نتایج روز چهارم مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان به قرار زیر است:

کره جنوبی ۳ - کانادا صفر

چین ۳ - فنلاند یک

ونزوئلا ۳ - آلمان صفر

در پایان دور مقدماتی مسابقات والیبال نظامیان جهان(سیزم) از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

در گروه یک این رقابت ها که تیم های برزیل، چین، قطر، فنلاند و هلند رقابت دارند برزیل سرگروه است و برنده دیدار امروز چین و قطر به همراه برزیل به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

در گروه دوم نیز که شش تیم ایران، کره جنوبی، ونزوئلا، آلمان، هند و کانادا با هم رقابت می کنند، تیم ایران که بدون شکست است و از از بین دو تیم ونزوئلا و کره جنوبی نیز یک تیم به همراه ایران به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز