خبرگزاری کار ایران

تمدید اجرای نمایش «کابوس‌نامه» تا اواسط مردادماه

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۴۲

نمایش کابوس‌نامه به نویسندگی و کارگردانی وحید رهبانی به دلیل استقبال چشمگیر تماشاگران به مدت دو هفته تمدید شد.

نمایش «کابوس نامه» کاری از گروه نمایشی نقشینه به سرپرستی وحید رهبانی که از ۱۸ خرداد ماه در این تماشاخانه روی صحنه رفته است، بدلیل استقبال چشمگیر تماشاگران، تا اواسط مردادماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا؛ یکی از ویژگی‌های این اثر نمایشی این است که تمام حواس تماشاگر به غیر از بینایی او درگیر داستان‌هایی می‌شود که توسط شانزده بازیگر بروی صحنه روایت می‌شوند.

در نمایش کابوس‌نامه؛ نوشین جلالیان، پدرام خیرابی، کامیار رضایی، پدرام رضی، روزبه زهدی، سلمان ساوجی نیا، احمد سیاه رستمی، علی شجاع، رامین علیزاده، میترا شاکری، سینا فرید، الهام فصیحی، علیرضا گودرزی، آماندا موسوی، درسا مویدی و مهسا نصیری به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به دستیار کارگردان: علیرضا گودرزی، طراح پوس‌تر و بروشور: علیرضا دربانی، طراح صدای مجازی: داوود کاوند، مجری صدای مجازی: امیر منصور اسفندیاری، عکاس: زیتون سماوی، روابط عمومی: مائده میری، گروه موسیقی: کمانچه: متین اسماعیلی و تنبور: محی الدین مدنی اشاره کرد.

«کابوس‌نامه» هر شب به غیر از شنبه‌ها، تا پایان ماه رمضان ساعت ۲۱:۳۰ و بعد از آن ساعت ۲۰ در تماشاخانه سه نقطه به آدرس: میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده، پلاک ۱۲، سالن استاد رکن‌الدین خسروی روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز