خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه:

هندیجان نیازمند یک مصلای با شکوه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۹۲

بعد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نماز جمعه احیاء شد و برکات بسیار زیادی برای نظام و مردم داشته است.

امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران را که توسط آیت الله طالقانی اقامه شد و یکی از جلوه های زیبای نظام و اسلام است تبریک و تهنیت می گویم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور افزود: به مناسبت اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از زحمات بی شاعبه ی همه اعضای ستاد نماز جمعه هندیجان تقدیر و تشکر می کنم که در این سالها و در این ایام ماه مبارک شبانه روز به مردم و نماز جمعه خدمت رسانی کرده اند.
وی عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نماز جمعه محدود برگزار می شد چرا که رژیم منحوس پهلوی نمی گذاشت براحتی خطبه ها خوانده شوند، و خطبه های نماز جمعه اثری برای مردم نداشت اما بعد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نماز جمعه احیاء گردید و برکات بسیار زیادی برای نظام و مردم داشته است.
علی شمیل پور بیان داشت: شهردار هندیجان من قول داده بود که ضلع شمالی پارک ۱۸ فروردین ویژه مصلی است اما عده ای در حال درخت کاری در آن هستند که این کارها بدون اذن شهردار صورت می گیرد و اعلام کرده اند که به اسم شهدای غزه درخت می کاریم و این یک دروغ بزرگ و باطلی است و شورای شهر هم به ما قول داده است که کلنگ احداثمصلی در روز عید سعید فطر زده خواهد شد.
مردم روزه دار هندیجان، ساعاتی قبل از شروع نماز جمعه، با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از نسل کشی رژیم صهیونیستی، از مقاومت مردم فلسطین و غزه حمایت کردند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز