خبرگزاری کار ایران

قطع مکرر برق، داد نمازگزاران روزه دار را درآورد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۸۵

میزان نارضایتی از قطع برق و خاموشی وسایل خنک کننده به حدی افزایش یافت تا عضو ستاد اقامه نماز جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از روزه داران نمازگزار عذرخواهی کند.

شدت گرما در یاسوج در روز راهپیمایی روز قدس سبب شده بود تا نمازگزاران درب ورودی مصلای این شهر به سایه درختان پناه برده و کسانی که در محل برپایی نماز بودند می بایست از طریق وسایل خنک کننده مانند " کولر " خود را از گرمای طاقت فرسای بیرون مصلا نجات می دادند.

درحالیکه سراسر فضای مصلای شهر یاسوج از حضور نمازگزاران پر شده بود متاسفانه قطع مکرر وسایل خنک کننده سبب نگرانی روزه داران نمازگزار شده بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، میزان نارضایتی از قطع برق وسایل خنک کننده و خاموشی آنها بحدی افزایش یافت تا عضو ستاد اقامه نماز جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از روزه داران نمازگزار عذرخواهی کند.

" سید علوی " با عذرخواهی مکرر از نمازگزاران روز قدس یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد که در مصلای یاسوج حضور داشتند، اظهارداشت: از اینکه برخی از وسایل خنک کننده مصلا بطور مرتب قطع و وصل می شود متاسفانه ناشی از افت ولتاژ برق است.

وی گفت: از اینکه شاهد افت ولتاژ برق در مصلای یاسوج هستیم از شما نمازگزاران پوزش می طلبیم و امیدواریم اداره برق در هفته های آینده این مشکل را حل کند.

عضو ستاد اقامه نماز جمعه یاسوج افزود: امیدواریم نمازگزاران عذر ما را بپذیرند و گرمای کنونی را تحمل کنند و متاسفانه افت ولتاژ برق سبب این مشکلات شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز