خبرگزاری کار ایران

امام جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

اسرائیل روی گرگ‌های عالم را سفید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۸۱

متاسفانه کشورهای مرتجع عربی نه غیرت هم منطقه‌ای بودن با فلسطین را دارند و نه غیرت قومی و قبیله‌ای با مردم آن را.

امام جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز قدس، اظهارداشت: رژیم اشغالگر قدس هیچ زبانی جز زبان زور را نمی فهمد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اصغر حسینی " در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: اسرائیل با کشتار بیرحمانه ای که اکنون در غزه راه انداخته روی تمامی گرگ های عالم را سفید کرده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل سرزمین فلسطین را غصب کرده است، تصریح کرد: آمریکای جهانخوار، انگلیس روباه صفت مکار و برخی دیگر از کشورهای همراه اینها ادعای حقوق بشر می کنند اما جنایات اسرائیل ظالم و کشتار مردم مظلوم غزه را نمی بینند.

امام جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه کشورهای مرتجع عربی نه غیرت هم منطقه ای بودن با فلسطین را دارند و نه غیرت قومی و قبیله ای با مردم آن را.

حسینی، اتحاد و همدلی را رمز موفقیت مسلمانان عالم در قضیه فلسطین عنوان و خاطرنشان کرد: روز قدس روز میراثجاودان امام راحل است و می بایست این روز زنده نگه داشته شود.

وی گفت: روز قدس روز فریاد بلند آزادیخواهان بر سر دولت سفاک اسرائیل است و مقاومت مردم غزه در برابر آنان تحسین برانگیز است.

امام جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه " داعش " را نوکر بی چون و چرای " اسرائیل " دانست و یادآورشد: هویت صهیونیسمی " داعش " نیز با کشتارهای بیرحمانه شان کاملا مشخص است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز