خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۷۸

شماری از مراجع تقلید و علما همراه با مردم قم در این راهپیمایی شرکت کردند / خیل عظیم کارگران نیز همگام با مردم در این راهپیمایی حضور داشتند / معاون اول قوه قضائیه در اجتماع مردم قم در راهپیمایی روز جهانی قدس سخنرانی کرد.

ایلنا: مردم قم با شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم و از جوامع بین المللی خواستند تا به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، امروز و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که سال ها پیش از سوی امام خمینی(ره) و به خاطر دفاع از آرمان آزادی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده بود، مردم قم همراه و همگام با همه مردم ایران، به خیابان ها آمده و با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام و جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند.

در راهپیمایی امروز مراجع تقلیدی چون آیات، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی، علوی گرگانی و نیز علمایی چون آیات امینی، مسعودی خمینی، فاضل لنکرانی، غروی و… نیز حضور داشتند.

نمایندگان تشکل های کارگری در استان قم به همراه خیل عظیم کارگران قمی و اعضای خانه کارگر استان قم نیز همراه و همگام با همه مردم، از ساعت ۱۱ صبح حرکت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس را از دفتر خانه کارگر در میدان مطهری قم آغاز و در این راهپیمایی شرکت کردند.

برخی از مسئولان استان قم نیز با حرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه شدند.

مردم قم از ساعات ابتدایی راهپیمایی روز جهانی قدس در آن شرکت کرده و پس از حرکت در مسیرهای ۱۰ گانه مشخص شده، خود را به میدان مطهری این شهر رساندند و پس از آن رأس ساعت ۱۱ صبح امروز به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم، برای حرکت از میدان شهید مطهری این شهر به سمت حرم حضرت معصومه(س) از مسیرهای پل علیخانی، چهارراه بازار، سه‌راه بازار و خیابان آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی(ره) یا همان خیابان ارم راهپیمایی کردند تا در نهایت در اجتماع بزرگ مردمی در حرم حضرت معصومه(س) حضور یابند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی معاون اول قوه قضائیه سخنران ویژه اجتماع راهپیمایان قمی در روز جهانی قدس در حرم حضرت معصومه(س) بود که ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین و به ویژه مردم غزه، گفت: امروز با گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب و پیام های مسلمانان در جهان، آثار و برکات زیادی بر این مبارزه گذاشته است.

امسال با وجود آن که از طرفی هوای قم به شدت گرم و از سوی دیگر گرد و غبار و آلودگی هوا وجود داشت، اما خللی در اراده و عزم مردم قم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مظلومان فلسطینی و غزه ایجاد نشد و شاهد یک راهپیمایی با شکوه و با مشارکت آحاد مختلف مردم در این شهر بودیم.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز