خبرگزاری کار ایران

ندای " الله اکبر " و " مرگ بر اسرائیل " در آسمان کرمانشاه طنین انداز شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۷۴

با حضور گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه و طنین " الله اکبر "، " مرگ بر اسرائیل " و… مراسم جهانی روز قدس با حال و هوای ویژه ای در این استان برگزار شد.

پیش از ظهر جمعه با حضور گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه و طنین " الله اکبر "، " مرگ بر اسرائیل " و… مراسم جهانی روز قدس با حال و هوای ویژه ای برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، راهپیمایی امسال در استان به ویژه شهر کرمانشاه با حال و هوایی دیگر برگزار شد. امروز مردم این استان آمده بودند که جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطین و غزه را محکوم کنند.

امروز مردم مومن و روزه دار کرمانشاه فارغ از گرمای شدید تابستان و عطش این روزها، بار دیگر پیمان ناگسستنی خود را با ملت بی دفاع غزه و فلسطین نشان دادند.

حضور گسترده زنان و مردم انقلابی و نوعدوستی کرمانشاه، رنگ و بویی تازه به این روز مقدس بخشیده بود.

حضور گسترده و غیرقابل وصف جوانان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی نشان داد که ایرانی و کرمانشاهی در هر حال و مکان پشتیبان ملت مظلوم فلسطین بوده هستند.

بسیاری از سالمندان این شهر نیز همراه دیگر اقشار حضور خود را در این روز به یاد ماندنی به ثبت رساندند.

از سویی دیگر تمام مسئولان و مدیران کرمانشاه در صفوف منسجم راهپیمایی این روز حضوری به یادماندنی ثبت کردند.

در گوشه ای دیگر از صوف طویل تظاهرات کنندگان، شرکت پرشور عشایر دلاور این خطه از ایران اسلامی مثال زدنی بود.

حضور علما و روحانیون کرمانشاه به همراه دیگر اقشار را باید از ویژگی های امسال روز جهانی قدس در استان عنوان کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع این شهر برگزار شده است.

آیت الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، به عنوان سخنران ویژه این روز، در بین مردم همیشه در صحنه کرمانشاه سخنرانی کرد.

آیت الله حسن ممدوحی، سخنران ویژه روز جهانی قدس در کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: امروز استکبار و بدخواهان دنیای اسلام می خواهند با ایجاد موضوعات و مسایل انحرافی، موضوع فلسطین و جنایاتی که علیه مردم غزه توسط صهیونیستها اعمال می شود را از یاد مسلمانان ببرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همین حامیان رژیم جعلی اسرائیل به هر طریقی می خواهند سران کشورهای اسلامی و عربی را در قبال جنایات این کشور به سکوت دعوت کنند.

آیت الله ممدوحی گفت: آموزش تروریستها و فرستادن آنها به کشورهای مسلمان به ویژه به عراق و سوریه و حمایتهای همه جانبه ای که از آنها می شود، گویای این مهم است که استکبار برنامه های بسیاری برای ایجاد فتنه و نفاق در جهان اسلام پی ریزی کرده است.

سخنران ویژه روز قدس در کرمانشاه اظهار داشت: تنها سلاحی که امروز می تواند در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام کاربرد داشته باشد، اتحاد و همدلی مسلمانان جهان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی دیگر از برنامه های دشمنان ایجاد تفرقه بین برادران سنی و شیعه است، لذا باید در مقابل این هجمه های زیرکانه دشمنان خدا هوشیاری خود را حفظ کنیم.

آیت الله ممدوحی در ادامه به برنامه های فرهنگی دشمنان در فضاهای مجازی برای ضربه دین اسلام اشاره و افزود: حوزه اینترنت و فضای مجاز فی نفسه مناسب و کاربرد دارد، ولی دشمان از این موضوع استفاده کرده است و از طریق فضای مجازی قصد القا و تلقین بسیاری از نیات و خواسته های پلید خود به جوانان مسلمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز