خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

حوادثغزه سند آشکار خباثت صهیونیزم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۷۲

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، حوادثاخیر غزه را بهترین سند آشکار برای اثبات خباثت استکبار جهانی و صهیونیزم دانست.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، حوادثاخیر غزه را بهترین سند آشکار برای اثبات خباثت استکبار جهانی و صهیونیزم دانست.

به گزارشب خبرنگار ایلنا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، با گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: امسال سفره‌های افطار و سحری مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین به ویژه غزه با خون و شهادت آمیخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان غزه، بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مساجد آنچنان اوج گرفته که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد و این جنایات غیر قابل تحمل بوده و با هیچ واژه‌ای قابل توصیف نیست.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: توطئه دستگاه‌های سیا و موساد این بود که دولت‌ها و ملت‌های مجاور فلسطین چون مصر، سوریه و عراق را با اختلافات داخلی نظیر اقدامات تروریستی داعش درگیر و سرگرم کنند تا نتوانند از فلسطین حمایت کنند.

نمازی ادامه داد: همراهی و رضایت پنهان برخی سران مرتجع عرب به سرکوب نهضت مقاومت موجب جسارت بیشتر صهیونیست شد به گونه‌ای که بر اساس برخی گزارشات بعضی از این سران هزینه حمله اسرائیل به غزه را پذیرفته‌اند.

وی با یادآوری مقابله اعراب با اسرائیل در سال ۱۹۸۴ بیان داشت: اکنون این کشورهای عربی با توجه به توطئه دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا زمینگیر شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، با بیان برخی از جنایات و حوادثجانسوز اخیر در نوار غزه عنوان کرد: حوادثاخیر غزه ا بهترین سند آشکار برای اثبات ماهیت خبیثت استکبار جهانی و صهیونیزم است.

نمازی با اشاره به لقب شیطان بزرگ برای آمریکا توسط امام راحل، آن را ناشی از دوراندیشی و نگاه نافذ ایشان خواند و تأکید کرد: ملت‌های مسلمان باید فلسطین را همه جانبه حمایت کنند تا جوانان این سرزمین بتوانند در برابر ارتش جهنمی اسرائیل مقاومت کنند.

به گفته وی، تشکیل ارتش‌ها در دنیا برای مقابله با تهاجم نظامی است نه برای سرکوبی ملت‌ها، کشتار مردم و ویرانی خانه‌ها، و این همان جنایتی است که در غزه شاهد آن هستیم.

نمازی جنایات غزه را بهترین دلیل برای سخن امام مبنی بر اینکه اسرائیل باید محو شود قلمداد و اضافه کرد: این جنایات به گونه‌ای موجب آگاهی افکار عمومی شدکه بسیاری از ملت‌ها حتی غیرمسلمان‌ها و یهودی‌ها در لندن و نیویورک جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان به بیان برخی از محورهای بیانات معظم‌له در این دیدار پرداخت و گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و آن طرفی نیست که بتوان با آن مذاکره کرد و نتیجه مذاکرات اخیر گواه آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز