خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

مردم استان زنجان همواره از حقوق مظلومان جهان دفاع می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۷۱

روز قدس روز خروش بر علیه رژیم جعلی اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم استان زنجان امروز با حضور گسترده خود افتخاری دیگر در دفتر زرین افتخارات خود خلق کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز(۳مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همزمان با روز جهانی قدس, با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: روز قدس روز خروش بر علیه استکبار و اشغالگران قبله نخست مسلمین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان, با تقدیر از حضور گسترده مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان امروز با حضور گسترده خود افتخاری دیگر در دفتر زرین افتخارات خود خلق کردند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه هر کس ندای مسلمانی را بشنود و به آن کمک نکند، مسلمان نیست، ادامه داد: مردم استان زنجان با حضور خود ثابت کردند که همواره از حقوق مظلومان جهان دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه اسرائیل غاصب اعلام کردند، اضافه کرد: این خروش در مقابل رژیم جعلی اسرائیل که به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست، صورت گرفت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه ۶۶ سال آدمکشی و قتل عام مردم بیگناه فلسطین ادامه دارد، افزود: ۸۰ درصد خاک مقدس این سرزمین در اختیار اشغالگران گرگ صفت است.

وی با بیان اینکه آورگان فلسطینی ۶۶ سال است آرزوی دیدن سرزمین خود را دارند، ادامه داد: مردم ایران با برگزاری راهپیمایی روز قدس ندای مظلومیت آنها را به گوش وجدان‌های بیدار دنیا می‌رسانند.

کشورهای عربی در مقابل جنایت‌های اسرائیل لال شده‌اند

خطیب جمعه زنجان با اشاره به سکوت برخی کشورهای عربی در خصوص مسئله فلسطین گفت: این کشورها لال شده‌اند و وابستگی به قدرت‌های بزرگ نمی‌گذارد به ندای مظلومان جهان پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه کشور ترکیه نیز به جای فرستادن غذا و دارو به نوار غزه سه روز عزای عمومی اعلام کرد، تصریح کرد: ایران تنها کشوری است اقدامات ددمنشانه اسرائیل را به صورت عملی پاسخ می‌دهد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد شهدای غزه غیر نظامی هستند، گفت: ۴۷ درصد شهدا را نیز کودکان و مابقی را زنان و پیرمردان تشکیل می‌دهد.

نماز جمعه ستون نظام اسلامی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنج مرداد سالروز نخستین نماز جمعه کشور گفت: نماز جمعه ستون نظام اسلامی و محلی برای فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی است.

خطیب جمعه زنجان یادآور شد: نماز جمعه پایگاه تقویت معنویت، روحیه مقاومت و بصیرت‌افزایی است.

وی همچنین با اشاره به سالروز عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: توطئه دشمن در قالب عملیات مرصاد به یاری خدا و تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارتش جمهوری اسلامی خنثی شد.

خطیب جمعه زنجان با گرامیداشت هشت مرداد سالروز شیبخ شهاب‌الدین سهروردی خاطرنشان کرد: ‌سهروردی از افتخارات استان زنجان است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان در پایان با اشاره به هشت مرداد بیان داشت: آیت‌الله مشکینی فقیه جامع، زاهد و عالمی پارسا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز