خبرگزاری کار ایران

راهپیمایی روز جهانی قدس با فریاد انزجار مردم کاشان از رژیم صهیونیست برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۶۸

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان باحضور پرشکوه مردم دارالمومنین کاشان همزمان با سراسر جهان در زیر آفتاب سوزان کویری و دمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در این شهرستان گرمسیر کویری برگزار شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان باحضور پرشکوه مردم دارالمومنین کاشان همزمان باسراسر جهان در زیر آفتاب سوزان کویری و دمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در این شهرستان گرمسیر کویری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان, همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس کاشان از مقابل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، معاون استاندار و فرماندار، مسئولین ادارات، نهادهای دولتی و غیر دولتی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، خانواده معظم شهداء، مقامات لشکری و کشوری، افاغنه مقیم کاشان و اقشار مختلف مردم روزه دار، شهید پرور و مومن کاشان شروع و با شعارهای مرگ برامریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل غاصب به طرف خیابان شهید بهشتی، میدان معلم، بلوار شهید باهنر، میدان جهاد و مصلای بقیه الاعظم(عج) کاشان ادامه یافت.

راهپیمایان با در دست داشت تصاویر حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و قدس شریف و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رزیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه اعلام کردند.

روز جهانی قدس امسال همانند سال‌های قبل با حضور احزاب و تشکل‌های مختلف سیاسی، دانشگاهیان، دانشجویان، روحانیون، دانش آموزان، کسبه بازاریان، جوانان و نوجوانان در کاشان برگزار شد، تنها تفاوتی که راهپیمایی امسال کاشان با سالهای گذشته داشت علیرغم گرمای شدید هوا و بالای ۵۰ درجه سانتیگراد به خاطر مظلومیت ملت فلسطین، خصوصا کودکان و فرزندان خردسال غزه که براثر یورش وحشیانه و ناجوانمردانه صهیونیست‌ها در بد‌ترین شرایط به شهادت رسیدند حضوری بسیار چشمگیرتری را نسبت به سالهای قبل از خود نشان دادند.

مدت زمان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرستان کاشان که از ساعت ۱۰ بامداد در زیر آفتاب سوزان کویری شروع و به مدت ۵ ساعت تا پایان برگزاری نماز جمعه کاشان با سخنرانی سردار کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، قطعنامه پایانی در دفاع از مردم مظلوم غزه و برگزاری نماز جمعه در محل نماز جمعه کاشان خاتمه یافت، یکی از پرشور‌ترین و خالصانه‌ترین مراسم‌های روزجهانی قدس از ابتدا تاکنون در شهرستان کاشان بود.

‌اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود، روز قدس روز اسلام و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مشکل اصلی مسلمانان وجود اسراییل است از جمله شعارهایی بود که در دستان راهپیمایان کاشانی خودنمایی می‌کرد.

همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین سفارش امام است، رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنیم، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست از دیگر شعارهایی بود که از سوی راهپیمایان کاشانی در روز جهانی قدس امسال سر داده می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز