خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در یاسوج:

نمی‌گذاریم سرانجام فلسطین را واشنگتن و مسکو رقم بزنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۶۵

سنگ ‌ا و گلوله‌های دیروز مجاهدان فلسطینی اکنون به موشک تبدیل شده و در آینده این موشک ها، سرزمین اشغالی را از دست اشغالگران آزاد خواهد کرد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با تشریح تاریخ اسرائیل، اظهارداشت: اکنون دنیای اسلام این اجازه را بخود نمی دهد که سرانجام فلسطین را واشنگتن و مسکو رقم بزنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بی آزار شیرازی " در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس در مصلای یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما بهمراه دنیای اسلام این اجازه را به رژیم اشغالگر قدس، استکبار جهانی و حامیان وی نخواهیم داد که سرنوشت فلسطین را آنان رقم بزنند.

وی اتحاد مسلمانان را تنها راهکار شکست رژیم اشغالگر قدس عنوان و تصریح کرد: سرانجام اسرائیل و حامیانش شکست در برابر دنیای اسلام و مقاومت مردم مظلوم فلسطین است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران لرزه براندام اسرائیل افتاده و آنهایی که شعار از نیل تا فرات را سردادند از شعار خود عقب نشینی کردند.

بی آزار شیرازی، عقب نشینی رژیم اشغالگر قدس از خاک لبنان و بخشی از سرزمین فلسطین را از رهاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.

وی گفت: سنگ ها و گلوله های دیروز مجاهدان فلسطینی اکنون به موشک تبدیل شده و در آینده این موشک ها، سرزمین اشغالی را از دست اشغالگران آزاد خواهد نمود.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به فرمایش امام راحل نیز اشاره و یادآورشد: همانگونه که امام فرمودند عظمت روز قدس مانند عظمت شب قدر است ما نیز به تاسی از ایشان تاکید داریم که روز قدس تا همیشه باید گرامی داشته شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در پایان راهپیمایی نمازگزاران، قطعنامه ۱۰ بندی قرائت که در آن نمازگزاران حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به " غزه " را محکوم و خواستار برخورد با این حملات از سوی سازمان های بین المللی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز