خبرگزاری کار ایران

بازتاب راهپیمایی روز جهانی قدس در رسانه‌های خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۳۸

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که هر چند مردم ایران امسال نیز مانند سال‌های گذشته در محکومیت اقدام‌های اسراییل و حمایت از فلسطینیان راهمپیمایی کردند٬ اما مصادف شدن روز قدس سال جاری با درگیری‌های نوار غزه٬ جلوه خاصی به این حضور مردمی داده بود.

رسانه‌های جهانی از صبح امروز – جمعه - راهپیمایی روز جهانی قدس و حضور مردمی در این مراسم را پوشش دادند.

به گزارش ایلنا٬ خبرگزاری فرانسه با پوشش مراسم روز قدس در تهران٬ گزارش داد که این راهپیمایی که به پیشنهاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران هر سال در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود٬ با استقبال گسترده مردمی همراه بود.

خبرگزاری «رویترز» گزارش داد که مردم ایران در تهران و سایر شهرهای این کشور به سنت هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابان‌ها آمده تا بر حمایت خود از مردم فلسطین تاکید کرده و اقدام‌های اسراییل به ویژه در نوار غزه را محکوم کنند.
این خبرگزاری همچنین تصاویری زنده از راهپیمایی مردم تهران را پخش کرد.

آسوشیتدپرس گزارش داد که مردم ایران بار دیگر در روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمده و با در دست داشتن پارچه‌نوشته و سر دادن شعار٬ از اسراییل و اقدام‌های آن ابراز انزجار کردند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نیز گزارش داد که هر چند مردم ایران امسال نیز مانند سال‌های گذشته در محکومیت اقدام‌های اسراییل و حمایت از فلسطینیان راهمپیمایی کردند٬ اما مصادف شدن روز قدس سال جاری با درگیری‌های نوار غزه٬ جلوه خاصی به این حضور مردمی داده بود.

خبرگزاری شینهوا با پوشش این مراسم٬ گزارش داد که مردم در جریان راهپیمایی روز قدس٬ اقدام‌های مقام‌های تل‌آویو را محکوم کرده و شعارهای ضدآمریکایی و ضداسراییلی سر می‌دادند.

شبکه خبری بلومبرگ نیز به پوشش حضور مردمی در راهپیمایی روز قدس پرداخته و تاکید کرد که با توجه به هم‌زمانی این روز با اقدام‌های اسراییل در نوار غزه که با محکومیت سازمان ملل متحد رو‌به‌رو شده است٬ مردم انگیزه و اشتیاق بیشتری برای حضور در آن داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز