خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

فلسطین صف مقدم مبارزات است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۳۳

فلسطین صف مقدم مبارزات است و مردم فلسطین از سایر مسلمانان دفاع می کنند و مانند سدی در مقابل صهیونیست ها ایستاده اند و اگر مبارزات مردم فلسطین و لبنان نبود شاید بسیاری از کشورهای عربی و غیرعربی مورد تهاجم قرار می گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان بهشهر در گفت وگویی گفت: آرمان‌های اسلامی به روز قدس پیوند خورده و حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس در واقع، بیعت مجددی با آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) و زمینه‌ای برای ظهور امام عصر(عج) بوده است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، وی یکی از اهداف نامگذاری روز جهانی قدس را تلاش در راستای عدم فراموشی مسأله قدس در تحولات جهانی دانست و خاطرنشان کرد: روز قدس نباید در تحولات سیاسی و اجتماعی ما گم شود بلکه این مسأله از جمله مسائل مهمی است که باید در همیشه تاریخ وجود داشته و مورد حمایت همه جانبه مسلمین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری ادامه داد: دفاع از مظلوم در بطن دین اسلام وجود دارد و به این دلیل باید برای رهایی مسلمانان اسیر در بند استکبار جهانی تلاش کنیم و این مهم در شرایط کنونی تنها با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس میسر است.

وی با بیان این که روز قدس، روز همبستگی امت مسلمان جهان به منظور دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی است، اظهار داشت: روز جهانی قدس روز اتحاد و انسجام ملی مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیست به عنوان منفورترین رژیم در دنیا است.

امام جمعه بهشهر به مقاومت دلیرانه و شجاعانه مردم بی گناه غزه در برابر زورگویی‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان حضور گسترده مردم کشورهای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس بهترین حمایت از مبارزات حق طلبانه فلسطینیان است.

وی ادامه داد: فلسطین صف مقدم مبارزات است و مردم فلسطین از سایر مسلمانان دفاع می کنند و مانند سدی در مقابل صهیونیست ها ایستاده اند و اگر مبارزات مردم فلسطین و لبنان نبود شاید بسیاری از کشورهای عربی و غیرعربی مورد تهاجم قرار می گرفتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهانیان یقین دارند که فلسطین تنها یک سرزمین نیست، بلکه عصاره تاریخ، تمدن و فرهنگ بشری است، زیرا فلسطین تداعی بخش آزادگی، مقاومت و نماد برجسته امیدواری انسان به آینده است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران امروز نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از نسل کشی آشکار در غزه اعلام کردند، بیان داشت: این حضور بی نظیر ثابت کرد که ملت ایران همچون گذشته پشیبان حقیقی مردم فلسطین خواهند ماند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: روز قدس مظهر حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است که از یک سو در مکتب والای اسلام به این موضوع بسیار توجه شده و از سوی دیگر گفتمان انقلاب اسلامی بر این اساس استوار است. /

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز