خبرگزاری کار ایران

دومین کشتی خارجی وارد بندر شهید رجایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۳۹

ایدنی با بیان اینکه با لغو تحریم های بندری، شاهد حضور مجدد خطوط کشتیرانی برتر دنیا در بندر شهید رجایی هستیم، افزود: اصلاحات ساختاری این بندر به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور انجام شده، سطح خدمات در این بندر افزایش یافته و به تبع آن شاهد افزایش تخلیه و بارگیری در این بندر هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: دومین کشتی خارجی، هم اکنون در بندر شانگهای چین مشغول بارگیری بوده و تا اواخر مردادماه در بندر شهید رجایی پهلو خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم ایدنی با بیان اینکه با لغو تحریم های بندری، شاهد حضور مجدد خطوط کشتیرانی برتر دنیا در بندر شهید رجایی هستیم، افزود: اصلاحات ساختاری این بندر به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور انجام شده، سطح خدمات در این بندر افزایش یافته و به تبع آن شاهد افزایش تخلیه و بارگیری در این بندر هستیم.
وی با بیان اینکه بندر شهید رجایی باید با شاخص های جهانی مقایسه شود، تصریح کرد: هر چند تا رسیدن به جایگاه عملیاتی مطلوب، فاصله وجود دارد اما با ارتقای توانمندی های فنی بخش خصوصی و تأمین یا نوسازی تجهیزات راهبردی، می توان به اهداف مدنظر دست یافت.
ایدنی با اشاره به جایگاه حساس و مهم بندر شهید رجایی در مناسبات ملی و بین المللی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مورد لزوم عملیاتی شدن فازهای جدید طرح توسعه این بندر یک وفاق ملی وجود دارد.
وی اظهارداشت: دومین کشتی خارجی، هم اکنون در بندر شانگهای چین مشغول بارگیری بوده و تا اواخر مردادماه در بندر شهید رجایی پهلو خواهد گرفت.
گفتنی است، کشتی اول دارای ۲۶۰ متر طول و ۳۳ متر عرض بوده و عملیات تخلیه و بارگیری حدود سه هزارTEU کانتینر از محموله آن در ترمینال دوم این بندر به انجام رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز