خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

رئیس قوه قضائیه: مجامع بین‌المللی با سکوت‌شان شریک رژیم صهیونیستی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۲۴

ملت بزرگ ایران همواره در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین پیشرو بوده و امسال نیز شاهد سیل خروشان ملت هستیم.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در تقاطع چهارراه ولیعصر به جمع راهپیمایان پیوست و در جمع خبرنگاران درخصوص راهپیمایی امروز(۳ مرداد) گفت: راهپیمایی روز قدس امسال در شرایط بسیار ویژه‌ای صورت می‌گیرد و مردم بی‌دفاع غزه زیر هجمه‌های غیربشری رژیم سفاک صهیونیستی قرار دارد و لذا این حضور پیام ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همواره در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین پیشرو بوده و امسال نیز شاهد سیل خروشان ملت هستیم؛ اظهار کرد: این جمعیت عظیم که در همه کشورهای اسلامی راهپیمایی خواهند کرد؛ پیام مهمی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت و آن این است که مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه تنها نیستند.

وی با بیان اینکه ان‌شاالله با همت مسلمانان و همه امت‌های اسلامی رژیم ضدبشری صهیونیستی از صحنه محو خواهد شد؛ در مورد سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به جنایات در غزه گفت: این نشانه نفاق و دورویی کشورهایی چون امریکا و برخی کشورهای اروپایی است که ندای حقوق بشر سر می دهند. آنها از کشورهایی که در آن همجنس بازی رواج دارد حمایت می‌کنند اما ملت مظلوم فلسطین، زنان و کودکان زیر حملات رژیم صهیونیستی هستند و از آنها دفاع نمی‌کنند که این نشان از نفاق آنها داشته و اینکه در جنایات این رژیم شریک هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز