خبرگزاری کار ایران

کاریکاتورهای غزه در خون در گالری پردیس ملت

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۱۵

نمایشگاه کاریکاتور " غزه در خون " در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.

سیدهادی منبتی مدیرعامل موسسه پردیس ملت اعلام کرد: که نمایشگاه کاریکاتور غزه در خون با همکاری موسسه تصویرشهر و خانه کاریکاتور ایران از روز پنجشنبه دوم مرداد ماه در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ وی افزود: تعداد ۶۱ اثر از ۴۵ هنرمند از ۱۹ کشور در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که شرکت‌کنندگان در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین آثاری را با موضوع جنایت‌های رژیم اشغالگر خلق کرده‌اند.

منبتی همچنین گفت: در این نمایشگاه آثاری از کشورهای ایران، ایتالیا، چین، بلژیک، اندونزی، لهستان، برزیل ترکیه، اردن، سوریه، مراکش، بحرین، سودان، عربستان سعودی، بلغارستان، مغولستان، فیلیپین، آذربایجان و فلسطین به چشم می‌خورد.

این نمایشگاه چکیده ای از آثار نخستین نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور غزه است که در سال ۸۷ توسط خانه کاریکاتور ایران برگزار شد.

نمایشگاه کاریکاتور غزه در خون از روز پنجشنبه دوم مرداد در گالری پردیس ملت به مدت یکماه برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه از تاریخ یاد شده تا عید سعید فطر از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۰ و از بعد از عید فطر تا پایان روز نمایشگاه از ساعت ۱۱ تا ساعت ۲۱ به گالری پردیس سینمایی ملت واقع در بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز