خبرگزاری کار ایران

نیروهای اسرائیلی ۴ فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رساندند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۸۱

در حمله نیروهای اسرائیلی به تظاهرکنندگان فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی «قلندیا» در کرانه باختری چهار فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۵۰ فلسطینی دیگر زخمی شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی در حمله به تظاهرکنندگان فلسطینی‌ها در کرانه باختری ۴ فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، منابع فلسطینی اعلام کردند که در حمله نیروهای اسرائیلی به تظاهرکنندگان فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی «قلندیا» در کرانه باختری چهار فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۵۰ فلسطینی دیگر زخمی شدند.

این منابع افزودند که یک تظاهر کننده فلسطینی دیگر نیز در حمله نیروهای اسرائیلی به فلسطینی‌ها در نزدیکی ایست بازرسی «حواره» در کرانه باختری به شدت زخمی شد.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که پنج نیروی اسرائیلی در درگیری تظاهرکنندگان فلسطینی و نیروهای اسرائیلی در ایست بازرسی قلندیا زخمی شدند.

نیروهای ارتش اسرائیل همچنین به تظاهرکنندگان فلسطینی در شهر قدس حمله کردند.

شب گذشته مناطق مختلف کرانه باختری شاهد تظاهرات فلسطینی‌ها در همبستگی با نوار غزه بود.

در همین حال، گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش‌های «حماس» و «جهاد اسلامی» از فلسطینی‌های کرانه باختری خواستند که علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غز و کشتار غیرنظامیان تظاهرات کرده و با نیروهای اسرائیلی درگیر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز