خبرگزاری کار ایران

مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهبنان؛

اجرای فاز سوم محور پشتکوئیه به استان‌های خراسان جنوبی و یزد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۴۰

در حوزه راه روستایی تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا فاز سوم محور پشتکوئیه که کوهبنان را به استان‌های خراسان جنوبی و یزد همچنین شهرستان بهاباد وصل می‌کند.

مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهبنان گفت: در حوزه راه روستایی تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا فاز سوم محور پشتکوئیه که کوهبنان را به استان‌های خراسان جنوبی و یزد همچنین شهرستان بهاباد وصل می‌‌کند هر چه زود‌تر به پایان برسد. گرچه پرهزینه‌ترین قسمت مسیر یاد شده همراه با بیشترین تعداد پل، خاک برداری و خاک ریزی در برخی نقاط تا حدود شش متر در این قسمت واقع شده است.

به گزارش ایلنا ازکرمان، روح الامینی به بیان گزارشی ازفعالیت‌های این اداره طی چندین ماه گذشته پرداخت و افزود: اقدامات این اداره در حوزه‌های راهداری، راه سازی، راه روستایی، فنی و اجرایی، املاک، شهرسازی و مسکن مهر بوده است.

وی تصریح کرد: احداثجاده کوهبنان به مرکز استان و شهرستان زرند از مسیر نجف آباد تائید شده و مطالعات و نقشه برداری مسیر صورت گرفته که ضمن پیگیری‌های بعمل امده توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راه و شهر سازی استان جدول ۲۱۵ اخذ شده که انشالله پس از اخذ موافقت نامه و ابلاغ از استانداری مناقصه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به نقایصی که در محور کوهبنان به بخش طغرالجرد وجود دارد با ارسال نامه به وزارت خانه درخواست روکش اسفالت حدفاصل گردنه الله اکبر تا معدن هشونی به طول ده کیلومتر را داشتیم که امیدواریم با اختصاص اعتباری بیش از یک میلیارد تومان این مهم هم در اینده نزدیک اجرایی شود.

وی گفت: کلنگ فاز اول محور دهستان خرمدشت به فتح اباد به طول ۱۲ کیلومتردر خرداد ماه سال گذشته به زمین زده شد که خوشبختانه در حال حاضر بخشی از زیر سازی این مسیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز